E
elaaelaa
Vieras
Jos lasku on perittäväksi, mutta maksoin laskun ''oikealla'' laskulla, niin avautuuko suljettu liittymä?
Eli siis, liittymäni suljettiin tänään maksamattoman laskun takia. (en ole siis saanu koko laskua, en ole vastuuton
) ja soitin operaattorin asiakaspalveluun, josta sain laskun tiedot yms. Nainen sanoi avaavansa liittymän pian.
Maksoin laskun naisen antamilla tiedoilla. N. 30 min löysin postipinosta tämän kyseisen laskun maksumuistuksen, jossa sanottiin maksun menevän perintään, jos maksua ei suoriteta 10 pvän kuluessa. Ja 10 päivää on kulunut! Maksoin sitten vielä tuon maksumuistuksen hinnan 5e, ja viivästyskorot päälle. Liittymä ei ole vieläkään auennut. Ja soitin sinne asiakaspalveluun n. 3 h sitten.
Muuten soittaisin asiakaspalveluun, mutta se on jo kiinni, ja siksi kysyn täältä, jotta saisin ensi yönä unta.
Eli siis, aukeaako liittymäni vai pitääkö minun odottaa perinnänlaskua, vai mitä täh häh?
Apua ja kiitos 
Eli siis, liittymäni suljettiin tänään maksamattoman laskun takia. (en ole siis saanu koko laskua, en ole vastuuton
Maksoin laskun naisen antamilla tiedoilla. N. 30 min löysin postipinosta tämän kyseisen laskun maksumuistuksen, jossa sanottiin maksun menevän perintään, jos maksua ei suoriteta 10 pvän kuluessa. Ja 10 päivää on kulunut! Maksoin sitten vielä tuon maksumuistuksen hinnan 5e, ja viivästyskorot päälle. Liittymä ei ole vieläkään auennut. Ja soitin sinne asiakaspalveluun n. 3 h sitten.
Muuten soittaisin asiakaspalveluun, mutta se on jo kiinni, ja siksi kysyn täältä, jotta saisin ensi yönä unta.
Eli siis, aukeaako liittymäni vai pitääkö minun odottaa perinnänlaskua, vai mitä täh häh?