Hae Anna.fi-sivustolta

Puhelinmyyjät riesana

Viestiketju osiossa 'Yleistä keskustelua' , käynnistäjänä Mooooooonica, 22.07.2016.

1. Mooooooonica Vierailija

Minulla on salainen numero, sen lisäksi maksan joka kuukausi euron siitä ettei Elisa/Saunalahti välitä tekstareina mainoksia. Heidän asiakkaakseen olen siirtynyt kolme kuukautta sitten.
    Olen tehnyt myös numerolleni puhelinmyynnin eston.
    Nyt parin viikon ajan olen saanut lukuisia puheluita numeroista joihin takaisin soittaessani tuutaa vain varattua. Numeron omistajia ei Fonctasta löydy mutta googletus viittasi Elisan markkinanumeroihin. Siis puhelinmyyjiä.
    Otin yhteyttä Elisaan ja pyysin että tällaiset kaupustelupuhelut lopetetaan. Aikoivat tehdä ilmoituksen Enialle ettei numerroni saa soitella.
    Siis hetkinen, mistäs tämä Enia oli numeroni saanut ellei juuri Elisalta ??? Ja googlettamalla selvisi että jos tekee Enialle puhelinmyynnin eston, siitäkin menee vuosimaksua !!!
    Tässä mielenkiinnolla odotan tulevaa puhelinlaskuani, onko siitä veloitettu jotain kummaa.
    Siis salainen numerokaan ei suojaa koska operaattori saa käyttää ja välittää tietojani eteenpäin?
    Muilla vastaavasta kokemuksia????

2. Philippina Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Puhelinmyyjien numeroihin ei voi soittaa mitenkään.
    Arvonsa tuntevat puhelin myyjät ei soita jos tietää estosta, mutta onko sellaisia.
    On myös sivutoimisia puhelin myyjiä joka voi soittaa ihan minne vaan koska heitä ei kiellot koske he soittavat omista puhelimistaan.

3. Palstatiimi Vierailija

Hei Mooooooonica!

Enia on 100% Elisan omistama telemarkkinointiyritys, joten emme siis luovuta markkinointia varten puhelinnumeroita konsernin ulkopuolelle eikä soittokiellon asettaminen Enialle maksa mitään. Soittokiellon voi asettaa itse OmaElisan kautta tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Googlettaminen ei aina ole luotettavin tapa saada oikea vastaus mieltä askarruttaviin kysymyksiin, mutta mielellämme auttelemme tuolla oman asiakasyhteisömme - Palstan - puolella. Ehkä nähdään siellä joskus, jos jokin muu meihin liittyvä askarruttaa.

Oikein mukavaa kesänjatkoa! :)

Matias / Palstatiimi
    http://elisa.fi/palsta

4. ensiapu2 Vierailija

Turvaudu vanhaan koettuun keinoon: kun puhelinmyyjä soittaa seuraavan keran, älä sulje puhelintasi. Pidä sitä auki pari tuntia ja samalla puhelinmyyjän laitetta varattuna. Tuntuu tienesteissä ja varoo ottamasta sinuun toista kertaa yhteyttä.

5. 7653234567 Vierailija

Tuo kikka on toiminut lankapuhelimien aikaan, ei enää nykyään onnistu.

6. HugoK Vierailija

Jos liittymän omistajalla on salainen numero ja markkinointi estot, kuinka te voitte käyttää numeroa omiin markkinointitarkoituksiinne ja häiritä ihmisiä?

7. Suivaantunut Vierailija

Olen estänyt monet myyntipuhelut siirtämällä puhelinmyyjien numerot heti puhelun jälkeen puhelimen puheluestoon ja toimii sekä ottamalla niitä myös selville netistä kirjoittamalla puhelimen puheluestoon. On idioottivarma ratkaisu ja puhelin ei ota puhelua vastaan numerosta joka on kiellettyjen listalla.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri