Puhelinmyyjän työstä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollakovaieikö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ollakovaieikö

Vieras
Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä työstä? Ja, jos olisi jotain positiivistakin.. Mietin vain kun tällä paikkakunnalla ei oikein töitä ole omalla alalla ja ei jaksaisi vain olla kotonakaan:)Intoa siis löytyisi pitkän kotiäitiyden jälkeen.

mä oon myyny lehtiä.
Ei takuu palkkaa ollenkaan. Aluksi ei luistanut mutta kun lähti sujuun niin tienasin kuussa käteen yli 2000?!!!!!!
tein siis maksimissaan 6h. päivässä. Usein oli krapula etten päässy torstaisin useinkaan hommiin.
Välillä hyvinä päivinä oli yli 100? tunti palkka..

Mutta mutta. Ei sitä sitten montaa vuotta jaksa tehdä ja ikävä kyllä monet noista firmoista huijaa työntekijää jotka ei ole tietoisia omista oikeuksistaan. Kun ei kuulu työehtosopimukseen kannattaa muistaa että suomessa kuitenkin on AINA työLAKI, jota kaikkien tulee noudattaa ja millään sopimuksilla niitä ei voi heikentää.
Ei siis auta vaikka itse allekirjottaisit vahingossa sellaisen lapun mikä heikentää oikeuksiasi. Laikia ei voi kumota sopimuksilla.

Mutta tosiaan voitin paljon elektroniikkaa ja ulkomaanmatkaa, lomia suomessa jne.
Olin kaverin kans koko suomen 2. paras myyjä.. siis jaettiin sija kaverin kans.
Siis tietenkin sen firman listoilla.

Kyllä siis tienaa jos tienaa enkä itse tarvinnut pohjapalkkaa..

ja lehdet nimenomaan on helppo myydä. se on turhaa mutta vaikeampaa on "tarpeellista" myydä.

lehtiä lukee meilkein kaikki.

kyllä takuu palkka on hyvä että aluksi saa jotain kun "harjottelee" hommaa. Harvoin se heti lähtee. Kunnon asenteella ja itseensä luotolla. Hymyä pitää olla koska sen kuulee oikeesti.

Krapulas tein hyvin kauppaa kun oli niin väsy ja huonot jutut =) miehiä n helpompi höynäyttää... naiset on järkevämpiä ;)

Yhteistyössä