T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen opiskeluaikoina enkä enää ikinä ryhtyisi uudelleen. ja palkkaus oli niihin aikoihin ainakin todella surkea!
Alkuperäinen kirjoittaja Aarteenetsijä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen opiskeluaikoina enkä enää ikinä ryhtyisi uudelleen. ja palkkaus oli niihin aikoihin ainakin todella surkea!
Eli et osannut hommiasi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aarteenetsijä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen opiskeluaikoina enkä enää ikinä ryhtyisi uudelleen. ja palkkaus oli niihin aikoihin ainakin todella surkea!
Eli et osannut hommiasi?
juu en nähtävästi..niin paljon sai paskaa luurin toisesta päästä ja sauna ehdotuksia..ja siis aikakauslehtiä myin. hyvä jos sai edes 5 tilausta päivän aikana ja jos yhdestä tilauksesta saa itse n.5e niin eipä jää tuntipalkka kovin suureksi. En ehkä ollut tarpeeksi sitkeä sitten myymään koska en tahallani tahtonut ihmisiä kiusata
Alkuperäinen kirjoittaja Aarteenetsijä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aarteenetsijä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen opiskeluaikoina enkä enää ikinä ryhtyisi uudelleen. ja palkkaus oli niihin aikoihin ainakin todella surkea!
Eli et osannut hommiasi?
juu en nähtävästi..niin paljon sai paskaa luurin toisesta päästä ja sauna ehdotuksia..ja siis aikakauslehtiä myin. hyvä jos sai edes 5 tilausta päivän aikana ja jos yhdestä tilauksesta saa itse n.5e niin eipä jää tuntipalkka kovin suureksi. En ehkä ollut tarpeeksi sitkeä sitten myymään koska en tahallani tahtonut ihmisiä kiusata
No on sulla ollut surkea palkka jos 5 euroa oot saanut per lehti. Tai sit oot myynyt jotain superlyhyitä pätkiä?
Kyllä mä sain lehtimyynnistä väh. 10 euroa lehdeltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Aarteenetsijä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Aarteenetsijä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olen opiskeluaikoina enkä enää ikinä ryhtyisi uudelleen. ja palkkaus oli niihin aikoihin ainakin todella surkea!
Eli et osannut hommiasi?
No on sulla ollut surkea palkka jos 5 euroa oot saanut per lehti. Tai sit oot myynyt jotain superlyhyitä pätkiä?
Kyllä mä sain lehtimyynnistä väh. 10 euroa lehdeltä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä mietin kanssa lehtimyyjäksi ryhtymistä mutta siinä on se iso mutta... Kävin jo yhessä paikassa haastattelussa ja siin oli pohjapalkka mut tosi pieniSit kävin toisessakin haastattelussa missä kysymys oli lisämyynnistä ( ei lehtiä ) siinä oli jo nk. Kunnon pohjapalkka. Ja nyt oottelen vastausta ja soittoa et pääsinkö
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Paljonkos teillä tuntipalkka?
Uskaltaako kukaan kertoa?
Siis 4 päivänä viikossa? Muistatko että oliko alkuun hankala oppia homma? Ja vaihteleeko palkka suurestikin kuukausittain. Kiitos kun vastaa.Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Paljonkos teillä tuntipalkka?
1300 kuussa käteen. 6h päiviä 4 kertaa viikossa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko teillä ketkä työtä teette ni tavoitteita joihin teidän pitää yltää päivässä? Siis sellasia vaikka 5 lehteä päivässä yms.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis 4 päivänä viikossa? Muistatko että oliko alkuun hankala oppia homma? Ja vaihteleeko palkka suurestikin kuukausittain. Kiitos kun vastaa.Alkuperäinen kirjoittaja thewaxa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Paljonkos teillä tuntipalkka?
1300 kuussa käteen. 6h päiviä 4 kertaa viikossa.
Ok. Kiitos tiedosta. Mietin vain jos alkuun ei kauppoja synnytkään tai jos tulee myöhemmis kausia jolloin ei onnista. Niin mitäs sitten? Kysyypi työtä harkitsevaAlkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko teillä ketkä työtä teette ni tavoitteita joihin teidän pitää yltää päivässä? Siis sellasia vaikka 5 lehteä päivässä yms.
en myy lehtiä..mutta rahatavoite.. ja on aina kk tavoite.. nyt puuttuu enään pieni summa tän kuun tavoitteesta