Puhelinseksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puhelin Kioski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Puhelin Kioski

Vieras
Tämä on kysymys erityisesti naisille, mutta kommentteja tietenkin keneltä tahansa!

Kuinkas moni on oman kultansa kanssa tai jonkun muun kanssa kyennyt hyvään puhelinseksiin. En tarkoita nyt mitään 0700 -linjojen jorinoita vaan sellaista puhelinseksiä tutun tai puolituntemattoman kanssa?

Itse soitin pokkana kerran pienessä krapulassa yhdelle naiselle ja koetin saada hempeää keskustelua aikaiseksi. Iloiseksi yllätyksekseni hän oli samalla tuulella ja omasi myös erittäin hyvän mielikuvituksen. Myös hän sai orgasmin ja lähetti minulle jälkeenpäin cd-levyn, jota oli kuunnellut kotonansa "aktimme" aikana.

Erään toisen naisen kanssa harrastimme sitä useammankin kerran. Mahtavaa oli kuunnella, kun hän todella sai orgasmin jännittämättä yhtään ääntelemisensä kanssa... se oli mahtavaa!

..saa syttymään? Joillakin naisilla on niin pehmeä ääni, että se saa jo tavallisessakin puhelinkeskustelussa meikäläisen munaskuissa riemunpurkauksen aikaiseksi.. heti alkaa tehdä mieli.

Miten naisilla sitten, onko tärkeämpää möreä ääni vaiko vain juttujen taso? Onko tärkeämpää olla kohtelias, mutta uskalias vaiko puhua vain rivoja??

Oi että se oli ihanaa! Oman mieheni kanssa silloin seurustelu aikana me likipitäen joka ilta soittelimme ja silloin alussa meillä oli todella kiihkeitä puhelinseksi tuokioita...Ne olivat ikimuistoisia iltoja...Saimme molemmat orgasmin ja vielä seuraavana päivänäkin mieheni kiihkeä ääni ja huokailut soivat korvissani...ihanaa! =) Kannattaa koettaa jos vain löytää sopivan kumppanin!!! Suosittelen lämpimästi!

en ollut harrastanut puhelinseksiä, ennenkuin aloin tehdä sitä työkseni. Täytyy sanoa että en saa siitä mitään itse irti.
Rivojen puhuminen ei saa mua syttymään sitten yhtään. Vaikka itse varsin luontevasti osaankin.
Kerran oli mies joka sängyssäkin viimeiseen asti vältti puhumasta ns. rivoja,
ja musta oli niin äärettömän kiihottavaa, kun hän arasti sanoi että "haluaisin vielä joskus tulla suhun takaa". Siis ei puhunut panemisesta tai nussimisesta. Tulleeko nyt multa sitten sensuroitavaa tekstiä tässä..
Enemmän sitä tapaa miehiä, jotka vihaisesti ärähtävät että annakko sä sitä p***** vai et.

sano muuta. Kyllä se ihmetyttää kun esim. siskoni löytävät edellisen suhteen päätyttyä heti miehen, joka on vakavissaan liikenteessä, ja suhteet kestävät vuosia. Toinen siskoni on varsinainen riivinrauta, mitenköhän ne miehet sitä jaksaa katsella. Sitten kun se itse päättää vaihtaa, seuraava pitkä suhde näyttää olevan jo valmiiksi pedattu. Ei tarvi sinkkuna seikkailla ja törmätä miehiin jotka eivät halua sitoutua. Sitten voi huoritella mua.
Mä olen nyt villeimpinä sinkkuvuosinani (2-3 viime vuotta) törmännyt kahteen, jotka etsivät pitempää suhdetta. Toinen on tämä petturi 50v josta paljon olen kertonut,
ja toinen chatista löydetty 10 v. mua nuorempi poika, joka miltei ensi puhelussa kosi, näkemättä edes mua ja olisi muuttanut luokseni toiselta puolen suomea, ja jättänyt hyvän työpaikkansa. Sanoi että älä sitten katsele muita. Siinä vaiheessa itse lähdin karkuun..
Muut ovat sitten valehtelevia varattuja tms. jotka haluavat vain hetken huvia, ja roikkuvat sitten 2 vuotta perässä vongaten uusintaa.

Mää...olen pahoillani puolestasi! =( Ikävää että sinun kohdallesi sattuu noita luusereita..

Itsekkin olin kauan aikaa yksin, no joitain lyhyitä juttuja oli, mutta kyllästyin niihin ja olin sitten sinkkuna ja itkeskelin yksinäni...Mutta kohdalleni sattui sitten aivan yllättäen tämä nykyinen ihana mieheni...uskon vakaasti että sinunkin kohdallesi saattaa vielä sattua! Hymyä huuleen! =)

Mulla on vakipuhelinseksipartneri. Hän on eräs vanha tuttavuus, jonka kanssa keskustelut vaan vähitellen etenivät tavallisista asioista seksiin ja sitä kautta päädyimme harrastamaan ujoa puhelinseksiä. Myöhemmin ollaan harrastattu sitä kyllä vähemmän ujosti. Välillä puhelinseksi on parempaa, välillä huonompaa. Kaikki riippuu niin asetelmista eli millä fiiliksellä itse on ja onko samalla aaltopituudella toisen kanssa ym.

Puhelinseksi ei tietystikään koskaan korvaa oikeaa seksikontaktia eikä niitä oikeastaan voi edes verrata. Mutta kyllä se piristää kuitenkin ja tuo vähän vaihtelua :)

Alkuperäinen kirjoittaja mää;9290908:
en ollut harrastanut puhelinseksiä, ennenkuin aloin tehdä sitä työkseni. Täytyy sanoa että en saa siitä mitään itse irti.
Rivojen puhuminen ei saa mua syttymään sitten yhtään. Vaikka itse varsin luontevasti osaankin.
Kerran oli mies joka sängyssäkin viimeiseen asti vältti puhumasta ns. rivoja,
ja musta oli niin äärettömän kiihottavaa, kun hän arasti sanoi että "haluaisin vielä joskus tulla suhun takaa". Siis ei puhunut panemisesta tai nussimisesta. Tulleeko nyt multa sitten sensuroitavaa tekstiä tässä..
Enemmän sitä tapaa miehiä, jotka vihaisesti ärähtävät että annakko sä sitä p***** vai et.

Itse pidän työstäni puhelinseksin parissa ja moni asiakas on mukava, harvoin kokemukset ovat huonoja.

Mun ihan paras puhelinseksi kokemus oli, kun oli ihan uusi juttu ja oltiin molemmat ihan älyttömän innoissamme toisistamme, mutta ujostutti vielä, joten ei oikein saatu sanottua mitään, ja sitten vaan hengitettiin yhdessä. Ihan mieletön yhteys toiseen ihmiseen, ja molemmat taisi tulla.

Olemme olleet muutaman vuoden toistemme salarakkaina. Olemme tapailleetkin, mutta olosuhteiden pakosta harrastamme seksiä myös puhelimessa.
Kun on ollut fyysisesti lähellä on myös helpompaa kuvitella toinen puhelimessa ikäänkuin "lähemmäksi itseään". Toinen osaa ohjailla ja antaa mielikuvia ja jo pelkästään äänen kuuleminen saa tuntumaan olonsa lämpöiseksi.

O

Tämä on kysymys erityisesti naisille, mutta kommentteja tietenkin keneltä tahansa!

Kuinkas moni on oman kultansa kanssa tai jonkun muun kanssa kyennyt hyvään puhelinseksiin. En tarkoita nyt mitään 0700 -linjojen jorinoita vaan sellaista puhelinseksiä tutun tai puolituntemattoman kanssa?

Itse soitin pokkana kerran pienessä krapulassa yhdelle naiselle ja koetin saada hempeää keskustelua aikaiseksi. Iloiseksi yllätyksekseni hän oli samalla tuulella ja omasi myös erittäin hyvän mielikuvituksen. Myös hän sai orgasmin ja lähetti minulle jälkeenpäin cd-levyn, jota oli kuunnellut kotonansa "aktimme" aikana.

Erään toisen naisen kanssa harrastimme sitä useammankin kerran. Mahtavaa oli kuunnella, kun hän todella sai orgasmin jännittämättä yhtään ääntelemisensä kanssa... se oli mahtavaa!

Parasta "puhelinseksiä" Tulin yövuorosta hotellille,jossa komennuksella olimme. Huoneeseeni tuli miespuolinen työkaverini" Olimme kiihkeesti seksissä,puhelin soi.Mieheni luuli jo minun olevan hereillä?
Kun vastasin,kello olikin jo aika paljon.Hän kysyi,oletpa hengästynyt.Tunsin voimakkaan orgasmin juuri,katkaisin puhelun arvaten,orgasmin voimakkuuteen,että mieheni kuuli jotain tapahtuvan.

Selitystä kaipaava?

Viimeksi muokattu:
Tuolla jossain alempana on juttua miehuuden koosta ja naiset kertoo siitä mille se tuntuu.....

toinen alempana taas on puhelinseksi tutun tai tuntemattoman kanssa. Tuttu voi olla vaikka oma puoliso, kun matkaa on välillä ja on tarve. Vieras tuntematon voi olla vaikka joku nettikeskustelukumppani..... Itsellä on kokemusta parista nettikeskustelukavarista ja yhdenkin kanssa tuli juteltua monet kerrat hänen masturboidessa.....

Mutta nyt kysymys jonka voi yhdistää kumpaankin aiempaan. nykyää kuvaviestit on edullisia ja seksiä on muutenkin kuin livessä. Mille tuntuu ajatus, että puhelinseksin yhteydessä vaihdetaan kuvia elimistä? Tuntemettomille se kertoo siitä minkälainen toisella on ja parisuhteessa taas se stimuloi toista jatkamaan....

Yhteistyössä