Puhti alkaa loppua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sisu

Aktiivinen jäsen
15.10.2007
20 985
2
36
Mun puhti alkaa olla poissa.
Flunssa painaa päälle, jouluvalmistelut puolitiessään, tämä viikko vielä töitä ja pitkiä päiviä ja aikaisia aamuja, tyttö kuumeessa, mies sen takia kotona, eikä se saa mitään järkevää tehtyä!! Voi jummijammi, että mä en enää jaksa...

Ei enää ikinä tämmöstä syksyä; ei loman lomaa. Kaks päivää siten, että 2 pidennettyä viikonloppua tälle syksylle. Heinäkuusta asti painanu taas vaan töitä. Nyt alkaa tuntua, että vois jo hengähtää.
Mutta, kai se pitää vaikka suomalaisella sisulla ja pää kainalossa viedä loppuun asti tämä viikko. :/

Öööö, eikö kannattas vähän hellittää jouluvalmisteluissa :o Ostat valmiina kaiken minkä sielu, ja kukkaro, periksi antaa, siivoat vain välttämättömimmän perussiivouksen. Kyllä se joulu sieltä ihan varmasti ajallaan tulee, vaikka ei joka paikka kiiltäisi ja kaikki olisi itse viimesen päälle laitettua. On ainakin meille tullut, ihan joka vuosi viimeiset kuusi vuotta :D ;)

Toinen vaihtoehto on, että pistät miehelle käteen listan, jossa on hommat jotka PITÄÄ TEHDÄ tytön hoitamisen lomassa. Sanot, että sun rahkeet loppu nyt ja jos ei hän tee niin sitten jää tekemättä...

Yhteistyössä