puhuin eilen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ford
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ford

Uusi jäsen
04.10.2009
12
0
1
Kun mies tuli töistä sanoin että nyt haluan puhua vakavasti se sanoi että ei jaksa jauhaa samasta asiasta kun hänen mielestä ne asiat on keskusteltu pyysin että istu nyt muutamaksi minuutiksi no mies istui viereen ja ja selitin että minä en ole mitenkään osallinen hänen ja ex vaimon riitaisaan avioliittoon ja hän sanoi että et tietenkään uskon kun hän sanoo että on kyllästynyt riitelyyn koska sitä oli jo entisen vaimon kanssa. Ja on sanonut että pelkää että syntyy riita ja että molemmille tulee paha mieli. kyllä jotenkin uskon että hän välittää minusta ja haluaa olla minun kanssani.sanoin myös että kulta jos sinä rakastat niin ´se pitää joskus sanoa minulle ilman että minä kysyn sitä niin hän laittoi käden minun polvelle ja sanoi että niin pitääkin. se on vaan niin jäärä perus suomalainen karhu ei puhu eikä pussaa. nukkumaan mennessä eilen minulle tuli taas tarve kysellä että rakastatko minua yms. mutta hänen mielestään asiat on monta kertaa vatvottu ja selvitetty eikä hän enää jaksa joka päivä samaa kysely tulvaa. kysyin myös eilen tuon että haluatko minusta mitään pysyvää niin sanoi että haluan. hänen mielestään minun jankkaaminen ja kysely selvästä asiasta ei ole enää normaalia. En tiedä ehkä minun pitäisi vain luottaa hänen sanaansa ja katsoa mitä tästä tulee????? vai?? Hän on maanviljeliä ja välillä kovan stressin alla enkä tahtoisi lisätä sitä. miksi tämä on mennyt tähän ei minun seurustelun alussa tarvinnut kysellä ja jankata. :| vali vali toivottavasti joku jaksaa vielä keskustella ja ymmärtää. :flower:

Yhteistyössä