"puhukaa" mulle nyt järkeä etten mene ja soita yhelle miehelle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syvälle satutettu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

syvälle satutettu

Vieras
Olen ihastunut siihen ja se vaan leikkii kun on kai sitten pelimiehiä,tuskin se vaan mua ajattelee ottaen huomioon mitä se viikonloppuna sano ja teki. Mutta mulla on nyt taas niin yksinäinen ja miehenkaipuinen olo et olen ihan hilkulla soittaa sille.Siinä taas ei ole mitään järkeä tulisin vaan satuttamaan itseäni mutta se on niin :p

Nyt äkkiä huonoja juttuja niin etten mee ja soita sille!!

[QUOTE="vieras";26131620]No mitä se sanoi ja teki?[/QUOTE]

No puhu niin ihania,maalaili puheissaan meille kesää mutta kun en heti antanut vastausta et tuunko sen luokse viikonlopuksi niin eipä sitten soittanut enää vaikka lupasi.Pyyteli toista mahdollisuutta kun kuulemma mokas ekan yrityksen.Mutta sitten taas tekosyyllä jätti soittamatta ja nyt siitä luvatusta soitosta jota ei koskaan tullut on jo 2päivää.Täytyy kai kovistella sitä kun seuraavan kerran näen sen. Tekis niin mieli soittaa mutta EN SAA! Jos siis en halua loukata itteäni.
Sittenhän tää olis ihan helppo juttu jos en olis ihastunut,silloin soittaisin.

[QUOTE="vieras";26131776]Sekavaa. Soitat kuitenkin.[/QUOTE]

mikä on sekavaa? no sitähän mä tässä yritän etten soittaisi kun tosiaan olen siihen ihastunut ja tiedän ettei se välitä musta muuten kuin seksin saralla ja mä en pysty kun en halua satuttaa itseäni.Silti tuli aivan järkyttävän ikävä sitä,sen ääni ja hymy...voi että:heart:

Onkos tämä mies Jukka? Ne on tuollaisia, ihania mutta ikuisia pikkupoikia vaikka ikää olisi jo aikamiehen verran? ;)
Älä soita, kyllä se sitten soittaa. Tai soita jos olet itse valmis pelkkään seksiin..

Onkos tämä mies Jukka? Ne on tuollaisia, ihania mutta ikuisia pikkupoikia vaikka ikää olisi jo aikamiehen verran? ;)
Älä soita, kyllä se sitten soittaa. Tai soita jos olet itse valmis pelkkään seksiin..

Varmaan joo soittaa sitten kun puute on kova.Mä en kyl ole valmis pelkkään seksiin sen kanssa koskaan,sen verran kova ihastuminen kyseessä.Ja ei ole Jukka nimeltään vaikka ikää on jo.

Älä soita. Mies käyttää naista yleensä vaan itsetunnon pönkitykseen. Jos nyt ruikutat perään olet tehtäväsi tehnyt, ja miestä ei taas vähäänaikaan kiinnosta.

Yhteistyössä