Puhutaanko rakkaudesta? :) <3

sitä on rakastunut kun on sekaisin, haluaa olla toisen lähellä, tekee hassuja juttuja, tuntee olonsa kokoajan hyväksi, sellanen sokerihumala vaan. ihanaa siis. me ainakin oltiin ihan heti alusta asti rakastuneita. käytiin vessassakin kahdestaan :D

Minä uskoin kestävään rakkauteen ensisilmäyksellä koska olen siten aikoinaan rakastunutkin. Aikansa se kesti mutta kaatui omaan mahdottomuuteensa. Uskon sinänsä rakkauteen ensisilmäyksellä koska rakkaus on sokea kun se iskee, mutta eihän koskaan tiedä mikä kestää ja mikä ei. Kaikkeen ei auta hyvä tahtokaan.

Kohtaloon uskon. Olen sen verran henkisesti ajatteleva ihminen. Unelmoin enkä halua kyynistyä. Uskon että on todella olemassa joku jokaista varten joka odottaa löytämistään. Elämä on yllätysten meri. Itselläni ainakin on jokaisella ihmisellä ja ihmissuhteella ollut elämässä oma tarkoituksensa. Mikään rakkaus ei ole sikäli turha, vaikkei ikuista olisi ollutkaan.

Rakkaus on sellaista, että mikään ei tunnu mahdottomalta, kaikki esteet on ylitettävissä.
Rakkus on sellaista, että välillä tuntuu kuin olisi veistetty samasta puusta, olisi samaa lihaa.
Rakkaus on sellaista, että välillä tuntuu kuin pakahtuisi eikä voi lakata hymyilemästä.
Rakkaus on sellaista, että ajattelee itseään ja rakkautensa kohdetta samalla viivalla. Niin, että molempien hyvinvointi on yhtä tärkeää.
Rakkaus on ihanaa ja kasvattavaa. Se antaa voimaa ja siirtää vuoria. :) Ja on se vielä paljon muutakin! :)

Alkuperäinen kirjoittaja merimies:
Rakkaus on sellaista, että mikään ei tunnu mahdottomalta, kaikki esteet on ylitettävissä.
Rakkus on sellaista, että välillä tuntuu kuin olisi veistetty samasta puusta, olisi samaa lihaa.
Rakkaus on sellaista, että välillä tuntuu kuin pakahtuisi eikä voi lakata hymyilemästä.
Rakkaus on sellaista, että ajattelee itseään ja rakkautensa kohdetta samalla viivalla. Niin, että molempien hyvinvointi on yhtä tärkeää.
Rakkaus on ihanaa ja kasvattavaa. Se antaa voimaa ja siirtää vuoria. :) Ja on se vielä paljon muutakin! :)

Peesi! Puit sanoiksi sen mitä en itse osannut :flower:

Mä tiedän olevani rakastunut koska haluan olla tämän ihmisen kanssa. Hänen mielipiteet ovat minulle tärkeitä ja voimme puhua ihan kaikesta. Olen hyvällä tuulella koko ajan, mikä on minulle harvinaista. Lasken tunteja siihen että nähdään. Kun ajattelen häntä tunnen mielihyvää.

Tällaiset aloitukset ovat ihania.
Kohta kymmenen vuotta ollaan miehen kanssa rakastettu ja tällaiset "herätykset" on kivoja mausteita arkeen. Rupeaa ihan sukat pyörimään jaloissa. Kiitos!

Yhteistyössä