puinen nukkekoti, mistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emppu80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emppu80

Jäsen
08.12.2004
799
0
16
Kohta kolme täyttävä tyttäremme toivoo lahjaksi nukkekotia. Mistäs voisi löytyä puinen ja melko edullinen pienen tytön leikit kestävä mökki? Nettiä oon selannu, mutta vastaan tulee vaan pientä tilpehööriä sisältäviä koteja jotka on vielä liikaa meijän tytölle.

Vinkkejä? Osaako joku sanoa olisiko esim toys r usissa?

Ite ostin Euromarketista oli tarjouksessa joku poisto 15? koko mökki ja huonekalut ja tyypit vielä sinne!
Niin tosiaan en sit tiie onko niillä enää valikoimissa jos oli poistomyynti :D

Alkuperäinen kirjoittaja Emppu80:
Kohta kolme täyttävä tyttäremme toivoo lahjaksi nukkekotia. Mistäs voisi löytyä puinen ja melko edullinen pienen tytön leikit kestävä mökki? Nettiä oon selannu, mutta vastaan tulee vaan pientä tilpehööriä sisältäviä koteja jotka on vielä liikaa meijän tytölle.

Vinkkejä? Osaako joku sanoa olisiko esim toys r usissa?

mie tekasen tytölle (2v 5kk) sellaisen kaksikerroksisen,jossa ei ole mitään tilpehöörejä. Tulen näyttämään tänne ja jos on kiinnostusta,voin tehdä tilauksesta muutaman.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Ite ostin Euromarketista oli tarjouksessa joku poisto 15? koko mökki ja huonekalut ja tyypit vielä sinne!

Niitä samoja on prismassa, hinta 25e

Alkuperäinen kirjoittaja evve:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:

Niitä samoja on prismassa, hinta 25e

Hyvä tietää! Pitääpä käydä kumpikin kurkkaamassa!

https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=10551&productId=162567&langId=-11&parent_category_rn=20312&top_category=20276&selectedTopCategory=20347&selectedSecondLevel=20276&selectedThirdLevel=20312&categoryId=20312&searchMethod=

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=10551&productId=162567&langId=-11&parent_category_rn=20312&top_category=20276&selectedTopCategory=20347&selectedSecondLevel=20276&selectedThirdLevel=20312&categoryId=20312&searchMethod=

Juu tuo olisikin kiva! Käytiin kyllä muutama päivä sitten Kärkkäisellä mutta en mä tuollaista nähnyt?

Yhteistyössä