Hae Anna.fi-sivustolta

Puisia leluja

Viestiketju osiossa 'Vanhempana' , käynnistäjänä sutzeli, 15.08.2007.

1. sutzeli Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Olen itse varsinainen puulelu friikki ja ostan myös lapsilleni puuleluja.
    Valitettavasti kauppojen valikoimat ovat hyvin pieniä puulelujen osalta.
    Surffailin netissä ja onnekseni löysin kaupan jossa on perinteisiä sekä erikoisempiakin puisia leluja http://www.condiana.fi
    Aivan ihania leluja
    Terkuin: Sutzeli

2. Mamuli Vierailija

Minäkin olen aivan hurahtanut puuleluihin. Tässä muutama hyvä puulelukauppa lisää:
    www.leikkien.fi
    www.lahjalinna.fi
    Olen paljon ostanut Leikkien.fi:stä ja ollut leluihin tosi tyytyväinen. Ainakin sitä voin suositella. Lahjalinnan tuotteet näyttävät verkossa todella ihanilta, mutta sieltä en vielä ole tilannut mitään, joten ei konkreettista kokemusta.

3. crax Vierailija

Helsingissä Hakaniemen hallissa on 2 kerroksessa kauppa josta saa puuleluja.

4. äshoo Vierailija

Ja nyt on avattu myös uusi puulelujen verkkokauppa, josta saa aivan ihania puuleluja. Osoite on: http://www.suntoys.fi

5. mamu79 Vierailija

Minä löysin euromarketista puisen muistipelin ja loton. Ovat kotimaisia kummatkin ja tosi kivoja.

6. Emili0402 Vierailija

7. Emili0402 Vierailija

8. pasteur11 Vierailija

Nyt halvalla Angry Birds pehmot LeluBella verkkokaupasta

9. Tai sitten meiltä:

Tiesitkö että 1.6.2012 avataan uusi, erilainen ja mielenkiintoisia tuotteita myyvä lelu- ja lastentarvikekauppa verkossa: Leluputiikki

Verkkokauppa tulee myymään opettavia ja kehittäviä, käsityönä tehtyjä, kierrätysmateriaaleista valmistettuja ja hauskoja leluja ja tarvikkeita. Jo nyt etukäteen on avattu liikkeen Facebook-sivut: Sintin ja Rääpäleen leluputiikki - Leluputiikki

Käy tykkäämässä ja jaa kavereille. Sivuilla on käynnissä uusi kilpailu, 31.5.2012 saakka, jaa se kavereille ja voita hieno palkinto!!!

10. Harri Vierailija

Leluputiikki

Tämä uusi kauppa avaa ovensa verkossa 1.6.2012. Ja puulelujen valikoima on suuri!

11. Leluputiikki Vierailija

12. Leluja Vierailija

Briollahan on iso valikoima laadukkaita puuleluja. Katso täältä lista Brio leluja myyvistä verkkokaupoista. Brion lelut kestää sukupolvelta toiselle ja vaikka ne hiuka kalliimpia on, niin pitkässä juoksussa ne on edullisia kuten esimerkiksi aidot Legot.

13. vierailija2016 Vierailija

Suomessa valmistettuja puuleluja löytää osoitteesta: www.juhojussila.fi
    Yrityksellä on verkkokauppa ja tehtaanmyymälä.

14. Sirpa68 Vierailija

Tykkään puuleluista, mutta en osta kaukomaiden tuotteita. Suomalaiset ja Saksalaiset Puulelut käy. Brion tuotteet tehdään Kiinassa ja Indonesiassa.

15. vierailija Vierailija

16. laura77 Vierailija

Leluvaunulle täältä myös iso peukku. Tuli tilattua äskön joululahjoja ja kauppias vastasi vielä tähän aikaan kyselyihini!!!

17. Satui lounaselt Vierailija

Tätä juuri hain. Mielenkiintoinen historiikki firmalla.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri