pukeutuminen pikkujouluihin/teatteriin/bileisiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Calm in the storm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

"Calm in the storm"

Vieras
eli mulla on edessä ilta, jolloin mennään miehen työporukan kanssa syömään ja siitä teatteriin kattoon jotain musikaalia. sen jälkeen juoksen tukka putkella koulu kavereiden kanssa omiin pikkujouluihin.
mitähän sopivaa laittais päälle? noihin opiskelu bileisiin ei ois ongelmaa keksiä vaatetusta, mutta en ole koskaan ennen ollu teatterissa. paitsi kesäteatterissa :D
en taida omistaa mitään sellaista sopivaa, joko liian juhlavaa tai liian arkista.
koitin kattoa sellasta sopivaa välimuotoa netistä, mutta en löytänyt kun yhden mutta se taitaa olla teatteriin vähän mauton?
laitan kuvan mukaan kohta.

tän näköinen, eilen yöllä se oli paljon enempi mun mieleen..
mutta jotain nuorekasta, mutta juhlavaa ja samalla myös bileisiin sopivaa kun aikaa vaihtamiseen ei ole..

http://www.foxystyle.fi/violetti-mekkovyo-p-64.html

No ei kyllä tulis mulle mieleenkään tuommoinen mekko, mutta mä olenkin jo "kalkkis", 29-vuotias. :) Pitkä kun olen, niin itse laittaisin mustat pillihousut ja niiden kanssa jonkun liehuvahihaisen yläosan, joka ei olisi liian juhlava muttei mikään kotipaitakaan. Mutta arkisestakin, siististä puserosta saa juhlavamman esim. koruilla. Ja mikä tärkeintä: etsisin pillihousujen seuraksi jotkut näyttävät korkokengät ja niiden kanssa sopivan kivan iltalaukun. Nuorekasta ja siistiä, mutta kuitenkin asiallista ja itselle mukavaa.

Mä haluan kans tietää mitä teatteriin kuuluu laittaa päälle. Nuorekasta ja siistiä vaihtoehtoa kiitos. Töiden takia joudun esitystä katsomaan, eikä mitään hajua mikä sinne on sopivaa vaatetusta.

mää haluisin nimenomaan mekon. ilmeisesti mullei oo vaihtoehtoa kun ottaa vaihtovaatteet mukaan ja vaihtaa ne vessassa..
jos mulla on tässä aikaa niin voihan sitä kierrellä kauppoja jos jostain löytyy jotain mekkoo, mutta epäilen. joko ne on liian juhlavia tai liian seksikkäitä. ja kumpikaan ei käy, pitäs olla välimalli.

[QUOTE="vieras";24904351]Häh?? No ne mallit on jo niin pitkiä, että jos et ole yli 180 senttiä, varmasti ovat normipituisia mekkoja. Esim: Chiffon Top Bodycon Dress - The Paper Sun - Lila - Juhlamekot - Vaatteet - NELLY.COM Muotia online[/QUOTE]

tää oli joo yks johon kiinnitin huomion kun äsken kattelin.
mutta en usko sen sopivan mun vartalolle, kokeilemalla se tosin selviää. eikä hintakaan oo paha.
mutta suurin osa noista mekoista tuolla on tommosia mitä jo mainitsin. tätä mä en toissapäivänä ees löytäny tuolta.

[QUOTE="Calm in the storm";24904368]tää oli joo yks johon kiinnitin huomion kun äsken kattelin.
mutta en usko sen sopivan mun vartalolle, kokeilemalla se tosin selviää. eikä hintakaan oo paha.
mutta suurin osa noista mekoista tuolla on tommosia mitä jo mainitsin. tätä mä en toissapäivänä ees löytäny tuolta.[/QUOTE]

Jos meinasit, että ensimmäisen linkin mekko sopisi kropallesi, sopii myös tämä ihan varmasti.:)

Mites tää? http://nelly.com/eu/womens-fashion/clothing/dresses/byoung-113/pimba-sweater-113113-12/ Koruilla ja kauniilla korkokengillä tästä saisi sopivan jopa iltabileisiin, olisi kuitenkin "asiallisen seksikäs". :)

Itse laitan suorat mustat housut, korkkarit ja jonkun puseron esim: http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/vaatteet/puserot/club-l-714/alli-see-through-knit-714214-14/
ja alle toppi. Kivat korut tuohon, niin hyvä :D

[QUOTE="vieras";24904451]Ensimmäinen on varsinkin tosi kiva.[/QUOTE]

Mulla on tuo ensimmäinen, kukikas mekko, ja se on kyllä tosi kaunis päällä, mutta sen olen oppinut että laitan sen vain tilaisuuksiin jossa seisotaan; alaosan pussitus on leikattu niin että helma on tosi kapea ja siinä on oikeasti vaikea istua. Yläosan "roikkuva" kaula-aukko sen sijaan on mukava, ja johtuen kankaan kuviosta, tässä mekossa eivät näy pienet kokkareilla niin helposti tulevat ruoka- tai juomaroiskeet. :)

[QUOTE="Misty";24904305]No ei kyllä tulis mulle mieleenkään tuommoinen mekko, mutta mä olenkin jo "kalkkis", 29-vuotias. :) Pitkä kun olen, niin itse laittaisin mustat pillihousut ja niiden kanssa jonkun liehuvahihaisen yläosan, joka ei olisi liian juhlava muttei mikään kotipaitakaan. Mutta arkisestakin, siististä puserosta saa juhlavamman esim. koruilla. Ja mikä tärkeintä: etsisin pillihousujen seuraksi jotkut näyttävät korkokengät ja niiden kanssa sopivan kivan iltalaukun. Nuorekasta ja siistiä, mutta kuitenkin asiallista ja itselle mukavaa.[/QUOTE]

Minä olen 32v ja kolmen lapsen äiti ja hyvin voisin pitää tuollaista. Mutta paljon on tehty töitä, että kroppa kestää ton. :)

Alkuperäinen kirjoittaja tätät;24904478:
Ei todella oo pakko laittaa mitään mekkoa. Ap:n ehdotuksen mukaan vaan laitettiin ideoita.
Tällänenkin toimii hyvin;
Product Detail | H&M FI

Product Detail | H&M FI

Tai tähän kunnon asusteet:
Product Detail | H&M FI

Tuo ensimmäinen vois olla jotain sinne päin. Musta vaan tuntuu et nyt on menossa jotkut telttaviikot noiden paitojenkin suhteen. mutta käympä kokeilees h&:llä tuollaista päälleni :)

Minä olen 32v ja kolmen lapsen äiti ja hyvin voisin pitää tuollaista. Mutta paljon on tehty töitä, että kroppa kestää ton. :)

Mutta eikö ole kiva että jokaisella on hieman erilainen tyyli, saman ikäisilläkin? Itsellänikään tuo ei olisi kropasta kiinni, enkä ole rehellisesti sanoen joutunut sen eteen näkemään ihan hirveästi vaivaakaan, mutta tuo ei vaan muuten sopisi yhtään mun tyyliini, kun on ihan liian "henna-kalinaismainen". ;)

[QUOTE="vieras";24904384]Jos meinasit, että ensimmäisen linkin mekko sopisi kropallesi, sopii myös tämä ihan varmasti.:)[/QUOTE]

paitsi kun tuossa tuo vyötä on katkastu noin ylhäällä ni se korostaa lantioo. oon aina koittanu välttää sellasia kun pidän lantiooni isona. oon aikalailla täydellinen tiimalasi ry 94 vy 64 ja lantio 96
tykkään kyllä tuosta mallista, ne on tyylikkäitä. en vaan oo koskaan uskaltanu kokeilla :)

Yhteistyössä