Pukeutuminen vieraana häihin,kun raskaana(ja iso maha)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pia

Vieras
Olen 8 kuulla raskaana ja tulossa kaverin häät. Mitä olette pukeneet häihin,kun teillä ollut jo iso maha?

Yksissä häissä huomasin,että raskaana olleet olivat pukeutuneet muita vieraita arkisemmin.Haluaisin pukeutua juhlallisesti,mutta en raaski ostaa mitään 100e odotus juhlamekkoa.VINKKEJÄ!

Meet henkkamaukalle ja etsit jonkun nätin tunikan. :D

Nythän on kaikki normaalitkin vaatteet vähän mamma-vaatteita, niin luulisi jotain löytyvän aika helpostikin... Henkalla oli muuten (ihan normivaatteissa) ainakin semmoinen kimalteva neule"mekko", mikä sopis mallinsa puolesta raskaanaolevallekin. Siis harmaa ja musta, missä oli kimalletta mukana. Ja sit siihen vaan joku tyyliin sopiva huivi tai jakku tms. ja nätit asusteet. :)

Mä olin viimisillä exän siskon häissä ja lainasin äitiltä mekon juhliin. Tosi kaunis mekko, oli vaan kokoa 46 :whistle: laitoin hakaneuloilla selästä vähän pienemmäks ja mahan kohalta oli just passeli. Ja juhlava huivi harteille ja hiukset kunnon kampaukselle =)

Olen ollut kaksissa häissä raskaana, toisessa kaasona ja toisessa vaan vieraana. Ihan tavallinen mekko oli toisissa häissä päällä, tosin iiiisoa kokoa verrattuna siihen mitä normaalisti käytän. Olkaimia piti hieman fiksata harsimalla, jotta mekko istui. Toisissa oli musta toppi, sen päällä sellainen harsosysteemi, ja alaosassa liian iso hame jonka vedin mahan yli niin, ettei se roikkunut nilkoissa, ei näkynyt topin alta mitenkään hassusti =)

Mulla oli anopin 50-vuotis juhlissa sama mekko, kun muutamaa vuotta aiemmin appiukon juhlissa, joissa en ollu raskaana :laugh:
Toivottavasti vieraat ei osannu yhdistää, mutta kun oli sellaista ohutta valuvaa kangasta, jonka idea oli yläosan pitsikauluksessa, eli mekko itsessää oli aika säkki...ja sit viellä kunnon kasari tyyliin tajuttomat olkatoppaukset... Mut se oli oikeesti ihan nätti :D Siis väri ja kaunis kangas teki siitä juhlavan

Systerin pojan ristiäisissä oli pojan yksi tädeistä viimeisillään raskaana, ja oli pukeutunut jostain joustavasta kankaasta tehtyyn punaiseen mekkoon. Oli kyllä niin upeen näköinen tätsky ihan vartalonmyötäisessä puvussaan.

Mulla oli siskon häissä violetti ihonmyötäinen mekko, oli hihaton ja sellainen hassu, vähän korkea kaulus. Sen päällä ihana, nuorekas neule karvareunoilla ja levenevillä hihoilla. Moni kehui. :) Ja seuraaval viikol oli sektio rv 39+3 jos oikein muistan...

Yhteistyössä