Pukeutumisapua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Et ole palstaillut tarpeeksi. Palstasääntö nro 1.

KUKAAN EI SAA KÄYTTÄÄ LEGGINSEJÄ IKINÄ EIKÄ MISSÄÄN TILANTEESSA, OLKOON NE MITEN MUKAVAT TAHANSA.

Nöyrin anteeksipyyntöni :D

Onneksi nimimerkkini kertoo minusta kaiken :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja klo:
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
Sellaset ohuet voi, ei paksuja :D Ja mä laittaisin värikkäät. 60den sukkahousuja suosin myös kirkkaissa väreissä :whistle:

Näin juuri :)

Niin, tätä mietin. Mä olen kaikkea muuta kuin mekkoihminen, mutta ajattelin elämäni ensimmäistä kertaa kokeilla ja laittaa legginsit jalkaan. Miehen serkun valmistujaisjuhlista siis kysymys.

Vielä sen verran, minkäpituiset ne legginsin saa olla. Siis saako olla sellaiset puolipohkeeseen vai mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sellaset ohuet voi, ei paksuja :D Ja mä laittaisin värikkäät. 60den sukkahousuja suosin myös kirkkaissa väreissä :whistle:

Niin, tätä mietin. Mä olen kaikkea muuta kuin mekkoihminen, mutta ajattelin elämäni ensimmäistä kertaa kokeilla ja laittaa legginsit jalkaan. Miehen serkun valmistujaisjuhlista siis kysymys.

Vielä sen verran, minkäpituiset ne legginsin saa olla. Siis saako olla sellaiset puolipohkeeseen vai mitä?

No kesällä voi olla ne pikkusen alle polvenkin. Henkka maukassa ne mustat on kaden paketissa ja lukee 3/4 legginsit. En tiedä mitenmuissa kaupoissa ovat merkinneet.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No kesällä voi olla ne pikkusen alle polvenkin. Henkka maukassa ne mustat on kaden paketissa ja lukee 3/4 legginsit. En tiedä mitenmuissa kaupoissa ovat merkinneet.

Joissain paketeissa lukee sitten Capri ja ne on tuollaset polven alle.

Oho apua, onko se siis sääri mitä tarkoitin. Tyhmä mikä tyhmä!! Siis joo niitä 3/4 legginssejä tarkoitin.

Mutta jos ne käy, niin ehkä mä sitten uskallan sellaiset laittaa juhliin.

Yhteistyössä