Pullottavat etumukset- katsotteko?

  • Viestiketjun aloittaja housujen sisältö
  • Ensimmäinen viesti
Xy1
Pullotukseen vaikuttaa kalun koon lisäksi vähintään yhtä paljon kivesten koko. Isoja kiveksiä ei piilota minnekään. Kaksi luumunkokoista moukulaa nostaa kalua kummasti ylöspäin. Ne eivät todellakaan valu haarojen väliin, ellei sitten mies istu jalat harallaan. Alushousutkin joutuu valitsemaan niin, ettei ne pääse jalkojen väliin ja haittaa liikkumista. Sortsit ilman alkkareita on periaatteessa ihan ok kesällä, mutta kalu valuu lahkeeseen ja pussit hiertyy haarasaumasta. Normi sloggien alkkareilla pullottaa varmasti, mutta on mukavat päällä. Meillä vaimo puuttuu vaatetukseen, jos housut on liian tiukat ja jää liian näkyvälle.
 
Muhkurafani
Kai se joku pakonomainen vaisto on, sillä olen huomannut, että aina tulee vilkaistua sepaluksen seutua kun joku tyyppi vastaan tulee. Ei ne miehetkään ekaksi silmiin katso. Kyllä ne rinnat on ensiksi tarkastelun alla.
 
Heiluri
Minulla on omasta mielestä suht iso, myös lepotilassa ja esim lenkillä tykkään pitää collareita jalassa. En pidä tiukkoja boksereita koska ne ahdistaa niiiiiin paljon haaroväliä, joten tykkään pitää löysiä boksereita, ja sillon taas ongelmaksi muodostuu tuo lahkeessa oleva meisseli mikä myös heiluu kun kävelen. Naiset monesti katsoo ja se on tosi kiihottavaa, mutta inhottaa aina kun lenkillä tulee vastaan mies, yritän kävellä vähän etukyyryssä ettei se niin heiluisi, mutta kun ei sille oikein mitään voi tehdä, eipä tuota ilkeä teipata piiloonkaan. Onko väärin jos käyttää löysiä boksereita alla ja vähän löysiä housuja ja meisseli pääsee lahkeessa heilumaan lenkillä?
 
vierailija
Minulla on omasta mielestä suht iso, myös lepotilassa ja esim lenkillä tykkään pitää collareita jalassa. En pidä tiukkoja boksereita koska ne ahdistaa niiiiiin paljon haaroväliä, joten tykkään pitää löysiä boksereita, ja sillon taas ongelmaksi muodostuu tuo lahkeessa oleva meisseli mikä myös heiluu kun kävelen. Naiset monesti katsoo ja se on tosi kiihottavaa, mutta inhottaa aina kun lenkillä tulee vastaan mies, yritän kävellä vähän etukyyryssä ettei se niin heiluisi, mutta kun ei sille oikein mitään voi tehdä, eipä tuota ilkeä teipata piiloonkaan. Onko väärin jos käyttää löysiä boksereita alla ja vähän löysiä housuja ja meisseli pääsee lahkeessa heilumaan lenkillä?
Mulla oli isoin pippeli ala-asteella oli kiva sit kun piti aina ala asteela mennä suihkuun liikuntatunnin jälkeen niin sit housut ja siis kaikki pois alasti toisilla pojilla oli pikkuriikkinen pippeli mulla oli hirvee iso oikein PIPPELI toisilla pojilla näkyi vaan terska mulla sit näkyi pippelin "juuresta" semmonen 5cm pippeli pätkä ja sen kärjessä terska ihan turha se 5cm pippelin pätkä siellä, ois vaan terska no ei kai.


Yks kaveri sanoi tiiäksä mitä ne tekee suihkussa tuolla sanoin ei laveri vastas sitten että ne kilpailee kuka saa isoin pippelin kun niinkuin vetää siitä hetken päästä niin ajattelin jaa mä ehkä saisin kun munhan on niin iso en menny sinne pippelin jäykistymis kilpailuun mukaan ei :D
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Mulla oli isoin pippeli ala-asteella oli kiva sit kun piti aina ala asteela mennä suihkuun liikuntatunnin jälkeen niin sit housut ja siis kaikki pois alasti toisilla pojilla oli pikkuriikkinen pippeli mulla oli hirvee iso oikein PIPPELI toisilla pojilla näkyi vaan terska mulla sit näkyi pippelin "juuresta" semmonen 5cm pippeli pätkä ja sen kärjessä terska ihan turha se 5cm pippelin pätkä siellä, ois vaan terska no ei kai.


Yks kaveri sanoi tiiäksä mitä ne tekee suihkussa tuolla sanoin ei laveri vastas sitten että ne kilpailee kuka saa isoin pippelin kun niinkuin vetää siitä hetken päästä niin ajattelin jaa mä ehkä saisin kun munhan on niin iso en menny sinne pippelin jäykistymis kilpailuun mukaan ei :D
ENIROMAISTA, hieno juttu,melkein kiihottaa
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Mulla alkaa herkästi seisomaan jos esim. naislääkäri tms. on mun mieleeni ja silloin yritän ajatella asioita mitkä saisi seisokin laskemaan. Ole pohtinut joskus että uskaltaako sitä näyttää jos housuissa seisoo vai onko se jotenkin paheksuttava asia kun kuitenkaan kyseessä ei ole itsensäpaljastelu eli onko sitä turha hävetä ja peittää?
 
vierailija
Vielä lisään jos vaikka ajattele sellaisen tilanteen että on jossain taompaanisessa naislääkärin tms. Kanssa ja siinä istuubja alkaa seisoo vakka miten yrittäisi ettei ala. Sitten se pyytää vaikka nousemaan tms. Ja silloin on kaks vaihtoehtoa joko kertoa että seisoo tai nousta vaan kertomatta. Tilanne voi olla vaikka työhaastattelu missä haastattelijana nainen mikä omaan makuun tms. Mikä vaan tilanne missä läsnä on itse ja joku nainen.
 
vierailija
Ja vielä lisään että käytän löysempiä housuja ja kesällä pääosin shortseja niin se kylllä näkyy jos seisoo. Se siinä on mietityttänyt että voiko siitä syyttää häirinnästä jos housussa pullottaa
 
vierailijan
Tansseissa muutaman kerran todennut että miehellä seisoo.
Kerran annoin mieleni viedä ja annoin nuorelle miehelle rohkaisua.
Ajauduin hänen ja hänen kahden kaverin mökille jatkoille.
Eli katsoin..
 

Yhteistyössä