Pullottavat etumukset- katsotteko?

  • Viestiketjun aloittaja housujen sisältö
  • Ensimmäinen viesti
Alixa
Siis ei ne sukkahousuihin sullotus munat hirveasti kiihota (balettinaytoksissa), vaan naurattaa painvastoin, ja todella paljon! ;-) Siina ne vetkaa munat, sulavasti hyppelevan, ylpean nakoisen miehen jalkojen valissa, selvasti nakosalla, ohmigod!! Tosi hassua!!
 
Alixa
Vielako harmittaa se, etta jait kiinni siita kun kirjoitit jutun naisen nimimerkilla siita kuinka hanta muka kiihottaa sperman purskahtelu, ja etta pienemmasta munasta muka lahtee paremmin? hahah, tunnistan sut kylla...

Eikohan olis aika jo antaa sen harmituksen menna? oiskohan? ei se m****si siita pitene.

P.s. ohmigod on englanninkielinen sanonta (esim lontoossa usein kaytetty), joka on arkikielinen "Oh my god", vastine. Eiko sen verran nokkeluutta loydy, etta olisit sen hiffanut? eipa kai :)

tsemppia sulle!
 
Alixalle
Olet oikeassa siinä, että olen todellakin mies ja kirjoitin vastineen sinun itseäsi täynnä olevaan, tyhjänpäiväiseen kommentiisi tuossa mainitsemassasi keskusteluketjussa. Mutta, väärässä olet siinä - kaikkitietävä Alixa - että olisin tuon ketjun avaaja. Kommenttisi tuossa keskustelussa oli vain niin kertakaikkisen ärsyttävä, että alennuin siihenkin kommentoimaan.

Niin, ja sinä kun olet meitä muita niin paljon fiksumpi, niin voisit vielä opetella kirjoittamaan. Enkä nyt tarkoita pelkästään skandien puuttumista...
 
balleriina
Alkuperäinen kirjoittaja Alixa:
Siis ei ne sukkahousuihin sullotus munat hirveasti kiihota (balettinaytoksissa), vaan naurattaa painvastoin, ja todella paljon! ;-) Siina ne vetkaa munat, sulavasti hyppelevan, ylpean nakoisen miehen jalkojen valissa, selvasti nakosalla, ohmigod!! Tosi hassua!!
Fiksuna henkilönä Alixia ilmeisesti tajuaa, ettei miespuolisten tanssioiden munat "vetkaa" jälkojen välissä jo puhtaasti terveydellisistä syistä. Todellisuudessa munat on nostettu alavatsan päälle/vasten. Se, että miehillä pullottavat munat ohueen vaatteen läpi, on aivan yhtä luonnollista kuin naisten rintojen pullotus vastaavassa tilanteessa. Tanssijoille keho on työ- ja ilmaisuväline. Sinänsä harvoin ketään on väkipakolla kiskottu tanssinäytöstä seuraamaan. :0)
 
Alixa
Siis balettinaytoshan on ehdottomasti nautittava taiteenmuoto, kayn suht usein katsomassa ja olen itsekin tanssinut! Kyse oli siita kuinka _kiihottavaa_ se on etta ne elimet nakyvat tanssijoiden trikoista, silla sitahan se ei ole ko tilanteessa ole. Jos siihen pullotukseen vietaisi huomio, niin siina tapauksessa se olisi vain huvittavaa. Muutoin toki itse naytos on paa-asiana, ei ne pullotukset.
 
ihmeiden aika
Alkuperäinen kirjoittaja Pullottaja:
Hei,
Ei ainkaan minusta ole aina mukavaa tuo naisten tuijottaminen. Salilla käydessä ainakin minulla pullottaa ihan häiritsevän paljon verkkareissa jotain penkkiä punnertaessa - vasemmassa lahkeessa siis. Joskus jotkut nuoret naiset ovat ihan toljottamalla jääneet asiaa ihmettelemään ja jopa keskenään kommentoimaan. Yritä siinä sitten muina miehinä keskittyä kuntoiluun. Olettaisin, että kaunismuotoisella ja rintavalla naisella saatta olla samat tunnot!
se pitää kyllä paikkansa, että suurella osalla on uikkareissa melko pienet, mutta osuipa tässä kerran silmiin eräs 40 kymppinen mies, lihaksikas ja karvainen vartalo ja aivan hilliton pullotus uimahousujan etumuksessa. puhumattakaan siitä, että pullotus oli aito...
 
Viiriäinen
Mun mielestä uikkareihin tehdään ihan liikaa tilaa munille. Hyvin harvalla se kangasmäärä täyttyy lähellekään.
Jotenkin typerää, kun joutuu vedestä noustua räpsäyttelemään sitä kangasta irti alavatsasta ja munista.
 
ihmeiden aika
Alkuperäinen kirjoittaja ihmeiden aika:
Alkuperäinen kirjoittaja Pullottaja:
Hei,
Ei ainkaan minusta ole aina mukavaa tuo naisten tuijottaminen. Salilla käydessä ainakin minulla pullottaa ihan häiritsevän paljon verkkareissa jotain penkkiä punnertaessa - vasemmassa lahkeessa siis. Joskus jotkut nuoret naiset ovat ihan toljottamalla jääneet asiaa ihmettelemään ja jopa keskenään kommentoimaan. Yritä siinä sitten muina miehinä keskittyä kuntoiluun. Olettaisin, että kaunismuotoisella ja rintavalla naisella saatta olla samat tunnot!
se pitää kyllä paikkansa, että suurella osalla on uikkareissa melko pienet, mutta osuipa tässä kerran silmiin eräs 40 kymppinen mies, lihaksikas ja karvainen vartalo ja aivan hilliton pullotus uimahousujan etumuksessa. puhumattakaan siitä, että pullotus oli aito...
niin, joiltakin löytyy...
 
Seisoo
Minulla on ilmeisesti kohtalaiset munat ku tuntuu että on vähän vaikeeta ku hyvänäkösen naisen nähtyä pullistuilee että pitää kääntyillä ettei kukaan näkis. Naiset hymyilee kovasti.
 
Naikkone-2007
en kerta kaikkiaan ymmärrä mitä katsottavaa jossain pullotuksessa on... Lähinnä ällöttää kaikki ne kireät farkut ja väkisin esiin tuotu lerssi. Ne on niin homomaiset et huh huh.
 
kesäpäivän seisaus
Kun kaupungilla liikkuessa tällaisella hellesäällä tulee jatkuvasti vastaan vähäpukeisia kauniita naisia, niin väkisinkin alkaa seisomaan. Varsinkin kun nykyisessä elämäntilanteessa on itse hieman ns. puutteessa.

Minä en silti kuitenkaan kehtaa kulkea julkisilla paikoilla edes kalu puolikovana. Siitä vaan tulee sen verran perverssi olo. Koska tahansa voi kulman takaa tulla vastaan sukulaisia, työkavereita, naapureita tms. joille ei välttämättä halua esitellä kaluaan. Aina välillä pitää siis pysähtyä "tutkimaan näyteikkunoita" ja odottaa, että kulli palaa säädyllisiin mittoihin. Ymmärrän kyllä toki että naisetkin haluavat silmänruokaa. Katsokaa takapuolta ;-)

 
jhg
Luovuin tiukoista alkkareista vuorien ahdistuksen jälkeen. Nyt kuljen boksereissa.
Tosin vehje roikkuu pitkällä reidessä ja tuijotuksia tulee usein. Ja sehän tietenkin johtaa uusiin vaikeuksiin;)
 

Yhteistyössä