Hae Anna.fi-sivustolta

Punainen ja vihreä keitto

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä Fayeh, 03.07.2005.

1. Fayeh Vierailija

Tämä oli aika outo ja hämmentävä uni, eli olkaa kilttejä ja kertokaa, jos saatte jotain selkoa tästä...

Olin juhlissa, joissa oli myös entinen poikaystäväni. Hän meni joidenkin ihmisten kanssa ruokapöydän ääreen. Menin itsekin hakemaan padasta punaista keittoa (tomaattikeittoa?). Kun aioin mennä istumaan pöydän ääreen ex-poikaystäväni luokse, muut ihmiset sanoivatkin, että vapaat paikat pöydässä oli jo varattu. He sanoivat, että minun pitäisi kaataa lautasella oleva keitto takaisin astiaan, ja tulla syömään vasta myöhemmin.

Tein, niin kuin käskettiin. Myöhemmin menin toisen pöydän luokse. Jotkut ilmoittivat taas paikkojen olevan varattu, mutta sitten näin, että pienen seinän takana oli rivissä pari vapaata paikkaa. Menin hakemaan keittoa, mutta tällä kertaa se olikin vihreää. Sekoitin sitä, ja se oli vetistä, melkein kokonaan pelkkää lientä.

2. Sinilemmikki Vierailija

Voi olla, että mielesi tekisi palata vanhaan, tunnet kaihoa rakkauteen exääsi kohtaan - hän on kuitenkin kulkenut matkallaan eteenpäin eikä sinulle löydy enää paikkaa aivan hänen läheltään.

Mutta miten hyvää jatko toikaan: sinua ohjattiin uuteen (vihreä), ja kaksi paikkaakin oli vapaana eli odota rauhassa sitä toisen paikan täyttäjää :)

Jos ajatellaan sitä keiton koostumusta, niin voi olla, että uusi suhde on täysin erilainen... tai se on uutena vähän hailakkaa ennen kuin siitä sakenee ja runsaantuu :) Ota rauhallisesti, uusi suhde vaatii aikaa kehittyäkseen.

Tämä oli vain yksi tulkinta - voit itse löytää jonkun toisen... näitä on niin monia, jokaiselle sopii omaan elämään vähän erilaiset tulkinnat. Tarkastele omia tunteitasi ja valvetilan tapahtumia :)

t. Sinilemmikki
    Rakkautta ja iloa sydämiin :)

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri