Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ovat kyllä yksiä helvetin esikartanon kätyreitä.Nii ja nekin perkeleet.
*nosto*
Kiitä onneasi. Tosin eivätköhän nuo perkeleet sinnekin kohta levittäydyTäällä ei kyllä pahemmin punkkeja ole ollut ikinä...koirankin kanssa sai mennä pitkässä heinässä ja metikössä ilman niitä verenimijöitä
..mutta emmä sitä tiiä miten tää tieto nyt ketään auttaa punkkien häädössä![]()
Tottakai kiitän ja joka kesä ja eivät levittäydyKiitä onneasi. Tosin eivätköhän nuo perkeleet sinnekin kohta levittäydy![]()
Näinhän se on. Metsään ei mennä ikinä ilman sukkalukkoja, ja harvoin ilman pitkähihaista, mutta jos siellä useamman tunnin römyää, niin aina ne jostain löytävät tiensä (viimeistään silloin, kun käyt pissallaTekninen suojautuminen kaikkein parasta. Eli jos tietää liikkuvansa esim.pitkässä heinikossa, niin ei suinkaan mene kintut paljaina vaan pukeutuu pitkiin housuihin. Ennen kuin reissultaan tulee edes sisälle, puistelee vaatteensa. Ja viimeistään illalla tekee suihkuun mennessään ns.punkkitarkastuksen.
Eipä sille oikein muuta voi. Tuurillaan ne laivatkin seilaa eli täytyy vain toivoa etteivät iskeydy kiinni. Kun eihän niitä edes tahdo saada itsestäänkään poisnypättyä![]()
Ovat kyllä kuvottavia.Mulla ei ole itsellä ollut luojan kiitos ikinä yhtään punkkia kun kammoon kaikkia öttiäisiä älyttömästi, koiralta löysin kerran ja kammosin niin paljon et pyysin kaveria nyppäseen sen pois. Tarkkaan kuitenkin joka kesä syynään lapset ja itseni jos ollaan yhtään semmosessa paikassa menty missä punkkeja vois olla.
Meillä ei mökillä onneksi piha-alueella ole, mutta heti kun astuu metsärajan yli, alkaa kuhina.Meillä on mökillä ihan kamalasti punkkeja. Näytti olevan mökkipaikkamme yksi viidestä pahimmista punkkipaikoista viime kesänä, Maikkarin nettisivujen mukaan.
Paras keino niiden pitämiseen vähän kauempana pihapiiristä on ahkera nurmikonleikkuu. Joka ilta pidetään punkkien etsimiskisa, jokainen perheenjäsen tarkistetaan.
Joka kesä kokeillaan erilaisia punkkisuihkeita. Tosin lapsille suihkutan yleensä vain vaatteille. Esim. Dermosil Hyttys- ja Punkkisuihke.
Voi apua, mä en halua edes ajatella tuota mahdollisuuttaniin aina ne jostain löytävät tiensä (viimeistään silloin, kun käyt pissalla)
Joo, mega-ällöttävää.Voi apua, mä en halua edes ajatella tuota mahdollisuutta![]()
Aina kun pissaan ulkona niin pissaan paikassa missä ei ole yhtään ruohonkortta mikä yltäisi nilkanpötkylöiden yläpuolelleJoo, mega-ällöttävää.
Kaveriltani löytyi toissakesäisen mustikkareissun jälkeen häpyhuulesta punkki, ja sen jälkeen olen etsinyt (roiskumisenkin uhalla) tasaisen kalliopaikan pissapaikaksi![]()
No tätä vähän epäilen.Omatekoiset kannattaa unohtaa. Esim lehdessä oli, että koirien valkosipulipannan (ostetun) alta löytyi erityisen paljon punkkeja