Puolipitkät hiukset - Miten pidätte auki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hairproblem
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hairproblem

Vieras
Elikkä mulla on puolipitkät hiukset, kerrostettu hieman ja sivuotsis. Hiukset on aika taipuisat ja luonnontilassa menevät hiukan sinne tänne ja latvat myös aika pörheät. On vaan kauhean työlästä joka aamu laittaa jotain muotoilutuotteita ja yrittää suoristuraudalla muotoilla, ei oikein kahden pienen lapsen kanssa arkiaamuisin ehdi. Haluaisin kuitenkin enemmän pitää hiuksia auki, kun ne nyt on tullut monta vuotta laitettua usein automaattisesti kiinni.

Miten te muut pidätte puolipitkiä hiuksia auki? Muotoiletteko, tarviitteko jotain aineita? Annatteko vaan asettua miten asettuu ja lakka päälle?

Jos en jaksa muotoilla, niin laitan kuivashampoon tyveen ja joskus lievä tupeeraus, usein ei, ja sitten suihkaisen lakkaa.
Kun laiskottaa suoristusraudan kanssa, niin joskus sutaisen vain laineita latvoihin tai pitkiin sivuetuhiuksiin.

Lettikampaukset ovat pitkätukan pelastus, nopeita tehdä ja näyttävät kivoilta sekä pelastavat monet pahatukkapäivät. Jos etuhiukset sojottaa, niin letittää niitä. Googlaa lettikampaukset, niin tiedät mistä puhun. :)
Sitten voit tehdä tosihelpot pantakiharat (google on kaveri) illalla ja aamulla on sexbomb-kiharat valmiina minuutissa.
Googlaa myös sukkanuttura, jolla saa myöskin kivat kiharat aamuksi, tosin pantakiharat on enemmän mun makuun.
Jos on liukkaat hiukset, niin kokeile suolasuihketta, antaa pitoa ja käsiteltävyyttä hiuksille.

Ihan vapaasti saavat olla luomutilassa auki. Minulla on pese ja pidä -tyyli. Aamulla pesen hiukset, joten ei olisi edes aikaa ennen töihin menoa alkaa puljaamaan hiusten kanssa.

Puolipitkät = olkapäille ulottuvat...?
Siloin kun mulla oli vielä tuon pituiset niin laitoin joko:

1. Pese ja pidä-tyyli
2. Suoristin
3. Laitoin muotoilutuotetta, jolla sain omat laineet esille.
4. pidin kiinni (nuttura tai ponnari)

Yhteistyössä