puolison vaihteleva käytös

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
sitä parasta seksii toissapäivänä ja eilenkin hyvää vaikka Vainio väsytti.tänään laitoin kivoja hymiöitä hälle töistä, ei varsinaista tekstiviestiä. ajattelin että ois kiva piriste kun monet tämmöstä harrastaa.no kyselin kotona mikset vastannu viesteihin.saan vastaukseksi eihän nuo viestejä ollu miten palloijin voi vastata.emännällä oli vapaapäivä. oon mä ollu 14v naimisissa ja suhteemme hoito on kokonaan kontillani.toinen kyllä pysyttelee viikottain ja ovispäivänä saattaa aloitteen tehdä jos minulta on unohtunut mutta siinäpä melkein kaikki.terapia on käyty ja molemmilla tiedossa että molempien pitää tehdä asian eteen pieniä tekoja ja kahdenkeskistä aikaa. miten Väännän tuon toisen nupin ajattelemaan ilman että suurimman osan ajasta ei oltas vihasii kämppiksii. joo toista ei voi muuttaa mutta kun toinen ei muuta itseään.tunnen jo mielestäni naisen hormonikierron aiheuttamine vaihtelevineen mutta harvoin saa kyllä mitään ekalla tai tolallakaan Pyynnöllä .itse kyllä ottaisi kaikki vastaan.
 
vierailija
sitä parasta seksii toissapäivänä ja eilenkin hyvää vaikka Vaimoo väsytti.tänään laitoin kivoja hymiöitä hälle töistä, ei varsinaista tekstiviestiä. ajattelin että ois kiva piriste kun monet tämmöstä harrastaa.no kyselin kotona mikset vastannu viesteihin.saan vastaukseksi eihän nuo viestejä ollu miten palloijin voi vastata.emännällä oli vapaapäivä. oon mä ollu 14v naimisissa ja suhteemme hoito on kokonaan kontillani.toinen kyllä pysyttelee viikottain ja ovispäivänä saattaa aloitteen tehdä jos minulta on unohtunut mutta siinäpä melkein kaikki.terapia on käyty ja molemmilla tiedossa että molempien pitää tehdä asian eteen pieniä tekoja ja kahdenkeskistä aikaa. miten Väännän tuon toisen nupin ajattelemaan ilman että suurimman osan ajasta ei oltas vihasii kämppiksii. joo toista ei voi muuttaa mutta kun toinen ei muuta itseään.tunnen jo mielestäni naisen hormonikierron aiheuttamine vaihtelevineen mutta harvoin saa kyllä mitään ekalla tai tolallakaan Pyynnöllä .itse kyllä ottaisi kaikki vastaan.
pahoittelen@#$%%^puhelimen näppistä
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä