Puolisosta huomattua... mun pitäisi varmaan useammin haastaa sen kanssa riitaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riitapukari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

riitapukari

Vieras
Ei meillä paljon riidellä, mutta olen tässä huomannut sellaisen seikan, että jos meillä miehen kanssa tulee jotain kinaa jostain asiasta, niin se tekee aina tän saman jutun:

alkaa siivota keittiötä.

Imuroi, pyyhkii pöydät, laittaa tavaroita paikoilleen, tyhjentää tiskikoneen, täyttää sen.

Joskus se laajentaa tän toiminnan olohuoneen ja pesuhuoneen/kodinhoitotilan puolelle.

Hän kyllä osallistuu kodinhoitoon muutenkin, ehkä kylläkään ei niinkään siivoamiseen, mutta ruoanlaittoon, lastenhoitoon, pyykkien viikkaamiseen. Mutta mä olen yleensä se joka siivoaa. Varsinkin keittiössä.

En mä tiedä mikä sen logiikka on, kun se kiukkuisena imuroi keittiön lattiaa. Ehkä se kostaa mulle, menemällä "mun reviirille" :D :D Jos riideltäis useammin, niin mun ei tarvis siivota keittiötä enää ikinä :xmas: Kai se mielessään puhisee, että perkele kun se ei ole edes imuroinut lattiaa :D

Mä teen ihan samaa! Vaikka olen kyllä ihan omalla reviirilläni... ja mielessäni puhisen "ei se tätäkään koskaan voi tehdä". Yritän kai herättää syyllisyydentunteita tms.

Yhteistyössä