O
olennainen itsekin
Vieras
Nainen, se luomakunnan kruunu ja kaikkitietävä lastensa suhteen.
Minä naisena puolustan niitä isiä joita naiset ja varsinkin exät sortaa!!!!
Mies on hyvä isä mutta naiset kaikissa viranomaisasteissa menee aina sen äidin puolelle, tietysti. Ne ei osaa olla puolueettomia tai ne ei uskalla kun vastassa on se kaikentietävä hallitsija äiti.
Ne isät jotka eivät halua tavata lapsiaan ovat asia erikseen eikä se kuulu tähän keskusteluun. Ja yleensä se koira älähtää johon kalikka kalahtaa sanottiin ennenvanhaan ja pitää paikkansa vieläkin.
Siis joukolla miehiä puolustamaan tässä asiassa!!!
Minä naisena puolustan niitä isiä joita naiset ja varsinkin exät sortaa!!!!
Mies on hyvä isä mutta naiset kaikissa viranomaisasteissa menee aina sen äidin puolelle, tietysti. Ne ei osaa olla puolueettomia tai ne ei uskalla kun vastassa on se kaikentietävä hallitsija äiti.
Ne isät jotka eivät halua tavata lapsiaan ovat asia erikseen eikä se kuulu tähän keskusteluun. Ja yleensä se koira älähtää johon kalikka kalahtaa sanottiin ennenvanhaan ja pitää paikkansa vieläkin.
Siis joukolla miehiä puolustamaan tässä asiassa!!!