puputtelu ENNEN ovista+raskautuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sunni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sunni

Vieras
:O Hei vaan
Ei oikein tienny minne palstalle tän kysymyksensä heittäis, mut kokeillaan täällä, tuleeko yhtään "osumaa".

Elikäs onko olemassa teitä,jotka olisitte raskautuneet yrityskerrasta ENNEN ovulaatiota?
Kuinka monta päivää ennen rakastelu on tapahtunu?

Ois kiva tietää että kun sanotaan siittiöiden elävän sen 3-5 päivää,että miten käytännössä sitten, onko oikeesti olemassa niitä mammoja jotka raskautuneet vaikkapa 2-3 päivää ennen ovulaatiota olleella puputtelukerralla?

Itsellä kun ei ole nyt mahista oviksen aikaan joka on tänään/huomenna/ ylihuomenna saafa yritystä,vaan yritys oli eilen illalla. Että onko mtn toivoa.

Kiitos jos nyt joku ystävällinen sielu vastaa :kiss:

Nimimerkki sunniee taisi nyt tahallaan olla ymmärtämättä, koska kyllähän alkuperäinen kirjoittaja puhuu myös yrityskerrasta ja rakastelusta, joten eiköhän se sanoma käy selville :)

Ja jotta joku vastaisi myös siihen, mitä kysyttiin: meidän muksu sai alkunsa kp 12/27-28. Uskoisin siis sen olleen ennen ovista, mutta en ole mitään ovistestejä käyttänyt, eli ihan varma en tietysti voi olla, jos vaikka ovis olikin jo meneillään. Mutta tuo on joka tapauksessa ainoa mahdollinen päivä, milloin raskautuminen on voinut tapahtua.

Kiitos Liisakaisa!

Joo,,pitää nyt katella kuin täs käy, ja pitäiskö pientä toivoa yllä, kun kuitenkin seuraavaan yritykseen on aikaa taas kuukausi :s

Itsellä just kiertopäivä 12 menossa.
Ovistesti jonka tänään tein näyttää haaleeta kakkosviivaa,eli siis negatiivistä. Joskus oli ovis kp9, että ei mee kyl takuuseen millon se on, pitäs pissailla tikkuun koko ajan.
Maanantaina oli kyl jonkin moiset oireet oviksesta.
Voi himpulan himpula kun vihdoin tärppäis, vaikkain on nyt erittäin epätodennäköistä ton yhen yrityksen perusteella,joka tod näk sattui liian aikaiseen.

Mutta tosiaankin, edelleenkin kiinnostaa kuulla, onko teitä muita, jotka ois tiettävästi raskautuneet niin että rakastelu on tapahtunut ennen oletettua ovulaatiota, olis jännä kuulla tietämyksiä, oletuksia, todellisia, et kuin pitkään ne siimahännät jaksaa elellä.. VAIKKA tiedänkin että on yksilöistä kiinni jen :))

=)
Kiitos vastauksista !!

No meillä laitettiin simpat liikkeelle 3.-4. päivä yöllä ja 6. päivän päivällä olin tuntevinani oviksen ja myöhemmin ultralla varmistettiin, että tällöin oli pieni saanut alkunsa. Muuten ei siis hommailtu, eli tosta yhdestä kerrasta tärppäs ja oviskin oli vielä vähän ajoissa. Meillä jaksoi simpat siis jotakuinkin 2,5 päivää.. heh :p

Googlettamalla löydät paljon asiantuntijoiden mielipiteitä siitä, kuinka nimenomaan on tärkeää "puputella" ennen ovista. Useimmat lääkärit suosittelevat olemaan yhdynnässä joka toinen päivä lähellä oletettua ovista. Tämä etenkin, jos oviksesta ei ole tarkkaa tietoa, eli ei esim käytetä ovistestejä. Useimmillä kun käy niin, että ovat ovikseen nähden liian myöhään liikkeellä, eikä tärppiä siksi tule.

Itse ainaki luulin näin käynneen,pupuiltiin torstaina ja oletin että ovis oli pe-lauantaina...silloin oli kyllä antibiootit ja niistä johtuen pe alko hiivatulehus joten sen jälkeen ei pupuiluja ollu..ajattelin muutenki et turha toivo tuosta kierrosta raskautua!
uutena vuonna digi näytti 1-2vk raskaana joka olisi viitannu just niin et tuo 2vk olis ollu lauantai(eli aikaisemmin ei olis voinu hedelmöittyä digitestin mukaan koska silloinhan siinä olis lukenu 3vk raskaana.)mutta ultran mukaan hedelmöitys olis tapahtunu 6pv aikaisemmin,tyyliin kp7-8,mikä ei nyt oikee ole mahollista,piipari vaan kasvanu nopeempaa,kait,tai sit digitesti näytti väärin ja mulla oli tosi aikainen ovis :D
Tsemppiä sunni ja hyvät on mahikset tärppäillä,yritä olla ressaamatta,silloin monesti tapahtuu kun vähiten sitä odotaa...=)

Tääänx..
Toivotaan et ois tärppi käyny... Vaikkakin oireista vois tuntua et ovis olikin vasta tänään. kun hieman ollu alaselkäkipuilua... huokaus. silloin rakastelusta ois reilu 3 vrk, tuskinpa riittää.

Siittiöiden elinikä on n. 1-4 vrk, mutta voivat elää jopa 5-7 vrk:ttakin. Joten aina on toivoa. Itse raskauduin huomattavasti ennen luulemaani ja laskennallista ovista, en tikuttanut, nyt kaksi viikkoa vanha tyttö tuhisee sylissä!!!!!

Ooh :heart:

Kyllähän te toivoa mulle luotte. Nooo.... viikon päästä kai jo viisaampi tänki asian suhteen, että tuleeko se täti.
Mulla ollut muutenkin kierto viime aikoina ihmeellinen, en tiedä miksi. Neuvolän täti sanoi että normaalia. Siis kierrrot lyhenneet,kun ne oli 5kk pillereitten pois jätöstä 28-30 päivää, on ne nyt olleet 24, 23 ja 23 päivää.. Joten kierron lyhyydenkään vuoksi en ole kovin toiveikas :(

Mutta isot kiitokset vastanneille ja onnea odotukseen teille :heart:

No meillä ilmeisesti simpat eli ainakin viikon.. Luultiin pelaavamme varman päälle kun viikkoa ennen ovista oltiin viimeisen kerran ilman kumia, ja ovista edeltävän ja sen jälkeen viikon käytimme kumia. Ja kappas, menkat kun olivat viikon myöhässä testasin ja olin lentää persiilleni, raskaana ollaan! Ja ovis on päivästä olen 100% varma. Eli ei mennyt niin kuin olin luullut :D

Täällä raskauduttiin nuin! :wave: Puputeltiin lauantaina ja mulla oli ovis su-ma. Olin nimittäin niin kipee nuitten välisenä yönä, että kipujen takia oksensin ja ripuloin koko yön! Kun jälkeenpäin kysyin siitä lääkäriltä, hän sanoi, että mulla on ollut normaalia kipeempi ovulaatio. Tämä raskautuminen siis 9kk esikoisen synnytyksestä. Ikäeroa nassikoille tulee n. 1v 5kk. Ja tämä on ihmeraskautuminen, koska ensimmäinen saatiin alulle hoidoilla ja en voinut kuvitellakaan että raskautuisin luomuna. Oon siis aivan häkeltynyt tästä. :heart:

Hei,
Onko kellään kokemuksia, että on tullut raskaaksi melkein viikkoa ennen ovista?

Harrastin suojaamatonta seksiä viimeviikon torstai-perjantain vastaisena yönä noin yhden aikaan ja nyt tänään tiistaina tuntuu oviskipua (jomotusta munasarjassa), oletan ovuloivani tämän päivän tai yön, viimeistään huomisaamun aikana.
Voiko tästä nyt seurata raskaus, vai onkohan siittiöt jo kuolleet?

• Tykkää
Reactions: ajatuksissa