Purkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolhuilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolhuilla

Vieras
Tuntuu välillä että tolla äijällä on tosi ilkeä luonne kun täytyy naljailla koko ajan jostain. Onkohan muila samanlaista?
Ruokaa täytyy syödä naama mutturalla ettei varmasti jää epäselväksi tuliko tehtyä hyvää vai huonoa ruokaa. Aina täytyy päästä muistuttamaan ihan tavallisessa keskustelussa sivulauseella tai muuten, että olen jotenkin tyhmä ja yksinkertainen esim. "sä nyt et tajuu mstään mitään muutenkaan". Aina välillä suutuksissaan kertoo mielipiteensä mun työstäkin, kuinka se ei oo mistään kotosin tai edes mitään työtä.
Oon kyllä muuttunu todella tyhmäksi kun alitajuisesti taidan koko ajan koittaa miellyttää.
Eilenkin ei miehelle kelvannut riisi ruoan lisukkeeksi niinkuin muille joten lähdin erikseen ajamaan kauppaan hakemaan perunamuusia. Kaupassakeksin muutakin ostettavaa ja autossa muistin, että muusi nohtui. No, tein vielä uuden reissun kauppaan. Kotona kukuttelin ukole, että moni muu olisi varmaan sanonut, että hae ite muusis jos ei sama kelpaa kun muillekin. No, ukko suttu eikä syöny edes koko muusia!
Leikkautan ja värjäytän tukkani miehen toiveiden mukaan. Tai yritän, mutta ikinä ei mies ole tulkseen tyytyväinen. Vaatteetkin ostan ajatelen miehen mielipidettä. En enää uskalla kysyä melipidettä kun tulen kotiin koska siitä ei saa kuin pahan mielen. Joskus ostelin jotain erikois alushepeniäkin, mutta tulipa ikävä mieli kun ei nekään koskaan oleet hyviä.
Olen monen mielestä tosi laiha, liiankin laiha, mutta mies aina antaa ymmärtää vaikka vitsaillen kuinka olen levinnyt. Aloitin juoksemisenkin ja kävin lenkillä montaa kertaa viikossa, mutta ei muutosta syntynyt. Kommentit leviämisestä saavat olon tosi epänaiselliseksi. Mies hoki aikansa, että käytä stringejä, että takapuoli näyttäisi pienemmältä.Aina huomautteli, että taas näyttää pehva pahalta kun ei oo stringejä, näyttäis paremmalta niiden kanssa. No nyt käytän stringejä niin ommentti oli äsken "onks sul stringit vai? no eipä uskois" ja katoi takapuolta.
Jossain vaiheessa oli itsetunto tosi pohjalla, mutta nyt kun tuntuu etten enää niin rakasta miestä ei sanat enää niin satuta. Välillä kyllä kirpasee nin pirusti. Samana päivänä voi kuitenkin kinuta, että haluais naimisiin minun kanssa. Välillä sanoo tosi kaunitakin asioita.
Onneksi on kavereita ja työ jossa saan tuntea osaavani jotain ja että minua pidetään mukavana ihmisenä. Muten en kyllä jaksais.
Kiitos sinulle joka luit tämän. Oli vaan pakko purkautua kun itkettää kunnolla pitkästä aikaa...

Alkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:
Miksi sinä hyväksyt tuollaisen kohtelun?

Sen takia etten enää tiedä mikä on lintu ja mikä kala. Mies osaa olla tosi ihanakin. Eikä kauheesti ehditä edes toisiamme näkemään..Olen suuren osan ajasta kuin yksinhuoltaja ja jos mies armolisesti jossain auttaa se tuntuu ihanalta. Jos mies on välillä oikein ihana ja hyvä isäkin se vasta juhlaa onkin, olen tosi onnellinen.
Olen tässä vasta hetki sitten tajunnut että mies pääsi nujertamaan itsetuntoni ja että aloin itsekkin uskoa kommentteihin. Nyt itsetunto on parempi, että olen alkanut huomata ilkeilyn.
En osaa sanoa miksi kestän moista. Oikeestaan mietin aika usein, että onkohan muillakin samanlaista.. Ja sitten kun miehessä on hyviä puolia, niinkuin uskollisuus ja olen ennen asunut jatkuvasti pettävän miehen kanssa. Jos lähtisin etsimään uutta miestä ja löytäisinkin taas muuten hyvän, mutta pettävän... Jokaisessahan jotain huonoja puolia on...?

Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
:o Älä hyvä nainen tyydy vähempään kuin ansaitset, ja jokainen nainen ansaitsee miehen joka palvoo maata jalkojen alla ja pitää kuin kukkaa kämmenellään!!! :hug:

Onko sellasia miehiä olemassa, oikeesti?
En oo vielä yhteenkään törmänny. Tuntuu mahdottomalta ajatukselta..

Alkuperäinen kirjoittaja kolhuilla:
Alkuperäinen kirjoittaja Dada:
:o Älä hyvä nainen tyydy vähempään kuin ansaitset, ja jokainen nainen ansaitsee miehen joka palvoo maata jalkojen alla ja pitää kuin kukkaa kämmenellään!!! :hug:

Onko sellasia miehiä olemassa, oikeesti?
En oo vielä yhteenkään törmänny. Tuntuu mahdottomalta ajatukselta..

mul on semmonen oikeen tosi kullan nuppu. olen itsekin kokenut saman laista joskus suhteessa,mutta onneksi lähdin, vaikka kipeetä teki. nyt on niin niin ihana mies, että en olis olis kyllä itsekkään uskonut että maa päällään tuollaista kantaa. :heart: voimia sulle. usko vaan parempaan huomiseen ja lähde. oikeesti. ja mä tiedän et se sattuu mut tulevaisuudessa helpottaa. :hug: :'( ota kaverit ja sukulaiset tueksi ja lähde.

mul on semmonen oikeen tosi kullan nuppu. olen itsekin kokenut saman laista joskus suhteessa,mutta onneksi lähdin, vaikka kipeetä teki. nyt on niin niin ihana mies, että en olis olis kyllä itsekkään uskonut että maa päällään tuollaista kantaa. :heart: voimia sulle. usko vaan parempaan huomiseen ja lähde. oikeesti. ja mä tiedän et se sattuu mut tulevaisuudessa helpottaa. :hug: :'( ota kaverit ja sukulaiset tueksi ja lähde. [/quote]

veit sanat suustani.Olen kokenut vastaavaa p:tä ekassa avioliitossa.ilmiselvä narsisti. Mutta nyt olen löytänyt maailman parhimman miehen,ystävän ja lapsienei isän.

arvosta itseäsi ja eroa....oman itsesi ja lastesi takia.Mieti millaisen kuvan parisuhteesta lapsesi saavat?

Jos lähtö tuntuu liian vaikealta niin sano ukolles suorat sanat. yritä ensin nätisti sanoa et susta tuntuu pahalta noi kommentit, jos ei auta niin naljaile takas. Tosin siinä vaiheessa oikeestaan peli on jo menetetty jos pitää naljailla takas eli sit voi olla parempi et etit oman asunnon ja pakkaat kamas ja nostat kytkintä. Onnea uudelle elämälle oli se sit uuden miehen tai nykysen kanssa

Yhteistyössä