N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:Olet , olet... mistä vaan, kuten varmaan olet lukenut ehkä en häpeile jutella mistään..
Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:Ehkäpä, ja muutenkin myönnä että tekee mieli. Olin viime viikonloppuna tanssimassa ja eräs ukkomies saattoi kotiin , en tosiaankaan voi sanoa nauttineeni..
Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:Ehkäpä, ja muutenkin myönnä että tekee mieli. Olin viime viikonloppuna tanssimassa ja eräs ukkomies saattoi kotiin , en tosiaankaan voi sanoa nauttineeni..
Alkuperäinen kirjoittaja SPmies:Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:OK, ihan kiva ikä , tosin pidän vanhemmista miehistä , mutta jutellaan vaan...
Heh...enkös minä ole vanhempi kuin sinä, tosin vähän...Mistä haluaisit jutella?
Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:Mitäpä miehen näkökannalta minun tulisi laittaa illalla päälleni, jos saan udella?
Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:Hei..!! Putkiasentaja .
Vielläkö haluat "tapailla" minua?
Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:Hei..!! Putkiasentaja .
Vielläkö haluat "tapailla" minua?
Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:No HEI..!! MURU
Kiitos meni oiken mukavasti, rentouduin kunnolla. Ulkoilin ja lepäilin.
Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:Kiitos kysymästä oli oikein kiva ilta, juteltiin , juoruttiin ja tanssittiin... Aikas paljon oli porukkaa liikkeellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:Kiva, kiva... jaksatko nyt paremmin?
Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:Huh.. hyvä...