P
putkiasentaja
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nella-78:Näin varmaankin on, en tosin halua lainata millekkään läskiselle mammanpojalle vaatteitani keikistelyyn täällä...
En voi muuta kun nauraa täällä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nella-78:Näin varmaankin on, en tosin halua lainata millekkään läskiselle mammanpojalle vaatteitani keikistelyyn täällä...
Alkuperäinen kirjoittaja putkiasentaja :Kuule Muru, sen jälkeen kun olen rekisteröitynyt niin onpas hiljaista. Feikit menivät karkuun..
Alkuperäinen kirjoittaja Nella-78:Alkuperäinen kirjoittaja putkiasentaja :Kuule Muru, sen jälkeen kun olen rekisteröitynyt niin onpas hiljaista. Feikit menivät karkuun..
Niin tekivät. Onneksi...olen nyt vain sinun...
Alkuperäinen kirjoittaja Nella-78:Alkuperäinen kirjoittaja putkiasentaja :Kuule Muru, sen jälkeen kun olen rekisteröitynyt niin onpas hiljaista. Feikit menivät karkuun..
Niin tekivät. Onneksi...olen nyt vain sinun...
Alkuperäinen kirjoittaja putkiasentaja :Kuule Muru, sen jälkeen kun olen rekisteröitynyt niin onpas hiljaista. Feikit menivät karkuun..
Alkuperäinen kirjoittaja Nella-78 ap:Alkuperäinen kirjoittaja putkiasentaja :Kuule Muru, sen jälkeen kun olen rekisteröitynyt niin onpas hiljaista. Feikit menivät karkuun..
Muru , olin poissa, tuo transu , rekistetöi nimimerkkini. Sovitaanko uudelleen miten saamme olla rauhassa hörhöiltä?
Alkuperäinen kirjoittaja Nella-78ap:Voihan reppana toi transu sentään. Että sellainen juttu teki
Mietin että miten saimme olla rauhassa...hmm. Ehodtuksia otetaan vastaan
Sinullakin on varmasti kiire päivä tänään? Kyllä voimme myös palata myöhemminkin mikäli haluat?
Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:Olen rekisteröitynyt uudella nimimerkillä....
Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:Olen rekisteröitynyt uudella nimimerkillä....
Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:Vastaa nopeasti, oletko kihloissa vai naimisissa ja mihinkä suuntaan häpyhuuleni ovat vinot?
Alkuperäinen kirjoittaja putkiasentaja :Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:Olen rekisteröitynyt uudella nimimerkillä....
Ajattelee miten paljon hyvää olisimme ehtinyt tehdä toisillemme koko tämän aampupäivän. Mutta kun noitä hörhöjä ollut liikenteessä niin siinä menivät kaikki sekaisin...
Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:Vastaa nopeasti, oletko kihloissa vai naimisissa ja mihinkä suuntaan häpyhuuleni ovat vinot?
Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:Alkuperäinen kirjoittaja putkiasentaja :Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:Olen rekisteröitynyt uudella nimimerkillä....
Ajattelee miten paljon hyvää olisimme ehtinyt tehdä toisillemme koko tämän aampupäivän. Mutta kun noitä hörhöjä ollut liikenteessä niin siinä menivät kaikki sekaisin...
Aivan , mutta yritetään uudelleen...
Alkuperäinen kirjoittaja putkiasentaja :Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:Vastaa nopeasti, oletko kihloissa vai naimisissa ja mihinkä suuntaan häpyhuuleni ovat vinot?
Olipa kysymyksetSitä en ole koskaan kertonut olenko kihloissa vai naimisissa, mutta kuten sanoin aikaisemmin varattu kyllä. Nehän olivat vasempaaan suuntaan jos nyt oikein muistan.
Alkuperäinen kirjoittaja putkiasentaja :Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:Alkuperäinen kirjoittaja putkiasentaja :Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:Olen rekisteröitynyt uudella nimimerkillä....
Yritetään vaan uudelleen..
Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:Alkuperäinen kirjoittaja putkiasentaja :Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:Alkuperäinen kirjoittaja putkiasentaja :Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:Olen rekisteröitynyt uudella nimimerkillä....
Yritetään vaan uudelleen..
Kiva, kiva...ihanaa että löysin sinut taas..
Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:Alkuperäinen kirjoittaja putkiasentaja :Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:Vastaa nopeasti, oletko kihloissa vai naimisissa ja mihinkä suuntaan häpyhuuleni ovat vinot?
Olipa kysymyksetSitä en ole koskaan kertonut olenko kihloissa vai naimisissa, mutta kuten sanoin aikaisemmin varattu kyllä. Nehän olivat vasempaaan suuntaan jos nyt oikein muistan.
Kiitos, oikeat vastaukset...
Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:NYT EI HÄIRIKÖT PÄÄSE KÄYTTÄMÄÄN NIM::