Putkiasentaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nella-78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vihdoin saan vetoketjun auki , näen miten avoimesta sepaluksesta pullottaa alushousuissasi erektiossa oleva kullisi. Vapautan sen ahdingosta ja raotan kuminauhaa jolloin se tulee kokonaa esille . Se on niin kaunis , terska viellä esinahan alla piilossa..

Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:
Vihdoin saan vetoketjun auki , näen miten avoimesta sepaluksesta pullottaa alushousuissasi erektiossa oleva kullisi. Vapautan sen ahdingosta ja raotan kuminauhaa jolloin se tulee kokonaa esille . Se on niin kaunis , terska viellä esinahan alla piilossa..

Huomaan kuinka kiimainen oletkin koska kätesi aivan tärisee kun avaat vetoketjuni. Kun saat vetoketjun auki niin kullini on aivan juhlakunnossa, ainoastaan alushuosut esteenä. Kätesi hyväilee kullini ja sinä oikein kiemurtelet tuolissa. Otat kuminauhan sivulle ja silloin koko kulli tulee esille. Nuolet vartt pitkin hellästi ja kastlet sitä. Otat hellän otteen ja vedät esinahka alas ja sieltä ilmestyy terska joka on ihan punainen..

Nautin kun saan maistella sinua, tehdä hyvää. Liikutan esinahkaasi hieman ylös ja taas alas.Onko terskasi erektiossa niin leveä että esinahka meneen vain osin päälle?

Maistelen kiiltävän märkää terskaasi, se maistuu kiimaiselle olet varmaan runkannut sitä päivän aikana....

Sinun ihana kostea kieli nuole terskan kärki, minä oikein värisen. Kysytkin että olet varmaan runkannut päivällä? Sanon kyllä olen.. Sinä nautit kun olen näin tehnyt..

Arvasin maistui hieman spermalla... nam.... kysyn missä teit sitä? Samalla työnnän kielen kärjen niin syvälle kullisi reikään kuin pystyn ja maistelen kiima nesteitäsi..

Alkuperäinen kirjoittaja putkiasentaja :
Maistelen kiiltävän märkää terskaasi, se maistuu kiimaiselle olet varmaan runkannut sitä päivän aikana....

Sinun ihana kostea kieli nuole terskan kärki, minä oikein värisen. Kysytkin että olet varmaan runkannut päivällä? Sanon kyllä olen.. Sinä nautit kun olen näin tehnyt..

Oih...onpas se iso jötikkä...tekeekö hyvää, kun nuolen sitä hitaasti?

Nautin kun saan maistella sinua, tehdä hyvää. Liikutan esinahkaasi hieman ylös ja taas alas.Onko terskasi erektiossa niin leveä että esinahka meneen vain osin päälle?

Nojaan taaksepäin ja katselen kuinka taitavasti sinä nuolet kullini. Otat tukevan mutta hellän otteen kullistani ja liikutat esinahkani ylös ja sitten alas, välillä vedät sen ihan tiukasti alas ooh pidän siitä. Kyllä terskani on iso mutta kuitenkin saat esinahan vedetty päälle, jos haluaa..

Arvasin maistui hieman spermalla... nam.... kysyn missä teit sitä? Samalla työnnän kielen kärjen niin syvälle kullisi reikään kuin pystyn ja maistelen kiima nesteitäsi..

Tuntuu, että tätä ei ole pesty hetkeen. Sen verran siianmäti kytee sepaluksessa...onko?

Alkuperäinen kirjoittaja puuasentaja:

Tuntuu, että tätä ei ole pesty hetkeen. Sen verran siianmäti kytee sepaluksessa...onko?

VARO ORKKUA, VÄÄRIN RUNKATTU!!

Alkuperäinen kirjoittaja putkiasentaja :

Nojaan taaksepäin ja katselen kuinka taitavasti sinä nuolet kullini. Otat tukevan mutta hellän otteen kullistani ja liikutat esinahkani ylös ja sitten alas, välillä vedät sen ihan tiukasti alas ooh pidän siitä. Kyllä terskani on iso mutta kuitenkin saat esinahan vedetty päälle, jos haluaa..

Ei taas! Tuntuu, ettei käry haihdu ollenkaan...piimä tekee tepposiaan. Onko pyykkipoikaa?

Niin eikös sperman maku on hyvää vastaan. Niin on sanot ja maistelet lisää. Kävin työpaikan veskissä runkkaamassa sanon. Miten ihanalt tuntuu kun työnnät kilesi niin syvälle kullini reikään ja samalla sieltä tulee kiimaista nestettä...ihanaa voihkit..

Runkkaan hellästi kulliasi ja samalla nuolen välillä imen terskaasi, kuiskaan sinulle tule minun suuhuni...

Näen miten kiimainen katse sinulla onkaan kun runkkaat kullini, ja istut aivan jalkojeni välissä sekä kulli pystyssä. Erittäin kiihottavaa istua täällä sanon, . Ihanasti teet kun runkkaat ja nuolet.
Huomaan kuinka sinä hyväilet itsesi toisella kädellä.. Kuiskaat samaan aikaan tule suuhuni...

Tiedän että kiihoitut kun huomaat minun hyväilevän itseäni samalla, kuiskaan tule Muru anna sitä suuhuni , haluan niellä sen..

Pyydän sinut työntämään omat somet pilluun ja anna minunn maistella niitä samalla kun sin runkkaat kivikova kullini. Se on erittäin kiihottavaa kun hyväilet kosteaa pillusi samaan aikaan. Kuiskaat anna minulle spermasi, ahlaun niellä sitä, haluan kaiken..ja runkkaat kovemmin ja imet..anelet jopa että saat ottaa spermani.. Se sinua kiihottaa valtavasti kun vihdoinkin saat runkkaa kova kullia jonka olet odottanut koko päivän..

Avaan nepparit ja työnnän märkään pilluuni sormeni, työntelen niitä samalla kun imen sinua yhä voimakkaammin, laitan sormeni huulillesi...tuynnen miten kullisi kovettuu entisestään ja otat päästäni kiinni työntäen sitä lähemmäs kulliasi..