Putkiasentaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nella-78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tunnen miten kovana se on, kysyn sinulta saanko myös häneltä? Kysyt onko kulli sen tuntuinen jonka haluat? Vastaan haluan tuntea miten minua naidaan ja vain naidaan. Juomme kahvit samalla hyväilen vuorotellet teidän kovia kullejanne housuissanne.

Alkuperäinen kirjoittaja putkiasentaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:
Voisitko ottaa sen esille?

Täällä on vielä työkaveri paikallaan joka tekee töitä. Harmi, muuten olisin ottanut koko kullini esiin ja runkannut itseni, välillä hellästi ja välillä oikein kovaa... Nyt saan vaan puristaa sitä... Ei ole helppoa..

Nostatko JJ "ylitöistäkin" palkkaa?

Tunnen miten kovana se on, kysyn sinulta saanko myös häneltä? Kysyt onko kulli sen tuntuinen jonka haluat? Vastaan haluan tuntea miten minua naidaan ja vain naidaan. Juomme kahvit samalla hyväilen vuorotellet teidän kovia kullejanne housuissanne.

Tulet aivan kiimaiseksi kun tunnet kuinka kova sen miehne kulli onkaan ja kysyt minulta että saanko minä sitä? Saat toki jos sinä haluat vastaan. Mies ei ole hidas vaan hänen käteensä tutkii ja hyväilee sinun reisä ja sinä levittelet jalkojasi lisää. Kuiskaat miehelle että työnnä sormesi minun pilluun. Niin mies tekee ja sinä oikein iniset ooooh. Sinun kätesi hyväilee minun ja miehen kulleja.. Juomme nopeasti kahvimme ja lähdemme. Mies sanoo asuvan aivan lähellä joten kävelläänkö sinne?

Kävellään vain, tekee hyvää kävellä.Nousen ylös ja oion bodyn alaosan peittämään pilluni...olen niin kiimassa etten huomaa vaikka joku näkisi

Anna seolla noin se on kiihottavan näköinen. Kävellään ripeästi ja tullaan miehen asuntoon. Riisun takkini ja mies auttaa sinut riismuaan takkisi. Mikä kiihottaavaa näky mies sanoo ja lisää vielä että oletpas seksikäs ja haluttavaa nainen...

Seison edessänne , pelkässä bodyssä, teilla kaikki vaatteet päällä häpyhuuleni ovat esilla haaraosasta.

Seisot siellä meidän edessä ja ainoastaan body päällä. Miten riettaalta näytät kun näemme kuinka hpäyhuulesi ovat esillä. Katselemme kuinka sinun pillusi on turvoksissa... Riisumme vaatteemme ja mennään makuhuoneseen heti. Meidän kullit ovat ihan kovikovia ja kun näet niitä sanot irstasti minä haluan nussia ja haluan kullia ja kaikki spermat pilluni..

Mies kysyy olenko kullin kipeä nyt , sinä sanot minun haluavan kullia vaikka kuinka paljon . En halua vastustaa haluan nauttia käsittelystänne.

Kun mennään makuhuoneseen niin hyväilemme sinun vartalosi, mies laittaa kätensi sinun haarjojen väliin, sinä pysähdyt ja nautit.. Ihanaa tuntea miehen käsi kuinka se hyväilee kiimaista pillua sanot. Mennään tuonne isoon sänkyyn...

Huomaatko miten erikoisen näköinen kulli hänellä onkaan , vaikka sinulla ihanan iso niin hänellä mieletön terska.

Huomaan kyllä ja sanon sinulle Muru toi teksi hyvää sinulle. Sanot sille miehelle että aivan mahtavaa kulli ja nojaat siihen, otat sen suuhun ja imeet sitä. Sinulla on pylly pystyssä ja en voi vastustaa nuolemaan sinun pillusi samaan aikaan...

Olette alasti molemmat, minulla body päällä mutta riisutte sen ripeästi pois .Avaan jalkani teille . Ihanaa tuntea molemmin puolin kylkeä vasten kivikova kulli.

Nopsasti saame sen bodyn pois ja olet aivan miimainen kuin kiimainen narttu. Imet sen miehen kullia ja kuinka se mies voihkii sanoen kyllä tämä narttu tietää miten kullia ksäitellään. Otat sen välillä aivan syvälle sisään suuhun ja minä nuolen sinun pillusi joka on niin märkäää. Sinä voihkit ja pyllistelet lisää minulle...

Mies tulee eteeni sängylle polvilleen jaotan hänen kalunsa suuhuni, samalla sinä tulet takaa alleni ja nuolet pilluani.

Nuolen sinun ihana pillua ja levittelen sormella sitä, työnnän sormeni sisään ja lopuksi kaksikin ja aloitan nussia pillusi. Sinä imet sen miehen kullia kovemmin ja kovemmin... Hetken päästä sanot että halut sen miehen nussivan ensin sinun pillusi...

Mies sanoo sinulle annetaan tälle nartulle kullia ja spermaa niin paljon että se on lähes tajuton.

Sinä levittelet jalkojasi ja mies levittelee pillusi kädellä sanoen että nyt narttu saat kyrpää ja kohat täytän pillusi spermalla. Sopiiko hän kysyy?

Sanon haluavani sen kookaan sisääni, sanon hänelle ole varovainen etten repeä.

Mies vastaa sinulle että olan varovainen, haluan vaan että nautit. Hitaasti hän painaa kullinsa sinun mehevään pilluun...ja sinä oikein huudat...ihanaa.....