Putkiasentaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nella-78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä katslen vieressä kun mies painaa kovan kullin sisään, sinä otat min kullista otteen ja runkkaat sitä... Huudat nussikaa tätä narttua, täyttäkää pilluni spermaalla...

Alkuperäinen kirjoittaja Nella29:
Katsotte molemmat miten turvonnut ja märkä pilluni onkaan.

Mies alkaa nussia sinut ensin hitasti ja välillä kovemmin. Sinun pillsui on niin turvoksissa ja sinä lypsäät sen miehen kullia... Näyttäätosi kiihottavalta ja huomaan kuinka nautit...

Näitkö miten häpyhuuleni avautuivat ja päästivät sen mielettömän terskan sisään.?

Näin. Ihan kuin sinun pillusi söisi kokonaan sen miehen terskan. Mies painaa kullins pohjaan asti. Sinä levittelet jalkojasi niin paljon kun pystyt. Hyväilen klitoristasi samaan aikaan... Erittäin kiihottavaa nähdä...

Mies kääntää minut päälleen, ratsastan hänen kullinsa päällä, välillä voipuneena lysähdän vasten hänen rintaansa.

Vaihdatte asentoa ja tulet hänen päälle istumaan. Et pysty hillitsemään itsesi vaan aloitat ratsastamaan tosi villisti. Sanot että kyllä kulli tekee hyvää minun kiimaisessa pillussa. Kiihdytät vauhtisi lisää ja voihkit ja sanot haluan spermasi pilluni, anna sitä, anna sitä...

Näetkö miten pilluni tiukasti hänen kullinsa ympärillä, se niin auki kuin saan

En voi olla näkemättä kuinka se oikein puristaa sen kullin ympärille. Ihanaa nähdä miten sinä nautit. Tulen sinun eteesi ja kysyn haluatko imeä kullini samaan aikaan kun nusist sitä miestä...

Sinä samalla runkkaat hitaasti itseäsi ja toisella kädellä hyväilet takapuoltani , pilluani takaa

Olemme kaikki aivan kiimassa, mies hengittää erittäin raskaasti ja minä hyväilen sinun takapuoltasi ja kyllä teksi mieli painaa kullini samaan aikaan sisään ja vaan ottaa

Mies on mielettömän kestävä , saan orgasmeja aina välillä , huomaat sen .Alapääni on aivan tunnoton ja rento tuosta kullista

Olet saanut jo monta orgasmeja sen olen huomanut. Kuitenkin ratsastat miehen päällä, kunnes mies sanoo etä kohta häneltä tulee... Ihanaa voihkit, anna kaikki tulla, täytä pilluni spermalla, kaikki sinne..anna nyt huutelet...

Tulet eteeni ja otan sinulta suuhun , mutta haluat ottaa minut...

Maistelet kullini ja imet sitä kovaa, sanon kuitenkin että en halua antaa suuhun vaan sinun pilluun spermani. Juuri sinne sinun on annettava huudat kiimasiena...

Tunnet kuinka mies lähestyy ja hänen kullinsa kovenee. Sinun pillusi lypsää hänen kullisna ja asnot että et nousee posi ennen kun olet saanut spermat pilluun...

Samassa mieheltä tulee, hän ruiskasee pilluuni valtavan määrän spermaa, samalla kun vetää pois asisältäni niin lentää pyllyllenikin..
Voi sitä valtava määrä spermaa kun tulee kun mies laukeaa ja sinä otat kaikki pilluun..kun mies vetää kullinsa pois roiskahtaa pyllyynkin.. Oletpas seksikkään näköinen ny tMuru sanon..

Tulet taakseni , mutta samassa kun mies nousee pois työntää hän peukalonsa vähän pyllyn suulle.

Tulen sinun taakse ja kova kullini löytää helposti sinun pilluun sisään...työnnän kullini sisään ja mies työntää peukalonas sinun pyllyn suulle ja painaa se sisään oooooh huudat ja minä aloitan nussia sinut. Sanon joka työnnöllä että otan sinut narttu, täytän pillusi spermalla... Ihanaa nusiia spermattu pillu ja kiihdytän vauhtini..

Hymyilen sinulle, olen nyt lähes yltä päältä spermassa , ensin sinun

Nussin sinut rajsuti takaapäin ja sinun pillusi litisee ja lotisee, mies painaa peukalonsa pyllyyn sisään ja nussi pyllysi peukalolla. Iahnaa kullia, ihanaa kulliavoihkit, anna kaikki tulla Muru huudat...

Mies kaivaa jostain samaan aikaan käsiraudat, sanoo sidon sinut narttu kohta tähän selällesi..

Laittaa sinulla käsiraudat niin et pystyy tekemään mitään. Juuri noin narttuseni sanon, nyt saamme vaan käyttää ja nussia sinut kunnes olet täynnä spermaa. Tunnen kuinka pillusi supistelee ja kohta saat orkun taas ja tunnet senkin kuinka minun kullini kovenee ja tiedät saavansa lsiää spermaa pilluun.. Anna lisää huudat, lisää...