Hae Anna.fi-sivustolta

Puvun vuokraus

Viestiketju osiossa 'Häähumua' , käynnistäjänä yksityiseltä, 04.05.2006.

1. yksityiseltä Vierailija

Hei, olen tässä vuokraamassa (ehkä) pukuani ja kun katselin häät sivuilta, niin aika paljon ihmiset vuokraavaat ostopukuaan eteenpäin. Hinnat oli 100-230€, osa sisälsi pesun ja osa ei. Foorumissa ei käynyt ilmi onko puvuilla joku vakuutus vai onko kenties sopimuksessa ehtona, että jos puku menee rikki tai likaantuu peruuttamattomasti, niin vuokraaja ottaa täyden vastuun, vuokrahinnan päälle siis. Vai mikä on ollut käytäntö. Itse tosin vuokraan sukulaistyttöni ystävälle jonka olen tavannut muutaman kerran ja siispä suurinpiirtein tiedän millainen ihminen on kyseessä. Siisti ja kunnollinen. = D

2. stilissima Vierailija

Suosittelen tota Stilissimaa (kaikkea häävaatetta):
    http://www.etukaista.com/index.php?cPath=1_5

Noi on vuokrannu sekä myyny pukuja. Ja ostopuvunhan voi vuokrata eteenpäin niinku kerroit

3. tolu Vierailija

Tuli sen verran huono kokemus tuosta suomen pukuvuokraamosta että pakko jakaa. Vuokrattiin häihin kolmet puvut. Oltiin kaikki kolme käyty paikan pällä sovittamassa, vuokraamo otti mitat ja homman piti olla sillä selvä.
    Yksi meistä kävi valmiit puvut hakemassa ja kun vedettiin vaatteita päälle kotosalla huomattiin että olivat mokailleet jotain yhden puvun mittojen kanssa (housut oli pari tuumaa tiukat vyötäröltä). Kun heihin oltiin yhteydessä niin vastasivat että he eivät ole tehneet mitään virhettä ja että puvut olisi pitänyt vielä testata uudestaan noudettaessa.
    Asenne oli todella törkeä ja eivät ottaneet minkäännäköistä vastuuta vaikka virhe oli sen kokoinen että taustalla oli varmasti joku inhimillinen erehdys heidän päässään. Lopulta jouduttiin vuokraamaan uudet vaatteet toisesta paikasta eikä rahoja koskaan palautettu.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri