Hae Anna.fi-sivustolta

Pyhä Henki oikeassa kädessä

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä Minä vainen, 04.03.2019.

1. Minä vainen Vierailija

Mitähän mahtaa meinata, kun unessa kuljeskelin talossa ja tiesin, että kyseessä on testi. Minun piti kohdata pelottava/uhkaava henkilö tai hahmo. Tiesin, että se onnistuu olemalla keskuksessani, ja uskomalla Jumalaan. Ja niin kävikin, kaikki meni hyvin.

Seuraavaksi olin talosta ulkona, missä joku nainen istui maassa. Menin häntä kohti ja kohotin oikean käteni häntä kohti, jolloin valo alkoi loistamaan/virtaamaan keskeltä kämmentäni. Tämä nainen selvästi kärsi tämän valovirtauksen johdosta, itselleni tuli ajatus, että paha pitää polttaa hänestä pois ja tämä valo kädestäni teki juuri sitä.

Vasemmalla olevasta talosta juoksi siihen 3 miestä kuin tarkistamaan, että mikä energia kädestäni virtaa. Kun he totesivat, että se on Pyhä Henki, niin minut kutsuttiin tähän talon sisään muiden luokse. Olivat tätä samaa Pyhän Hengen porukkaa kuin itsekin olin. Uni loppui tähän.

??

2. uni-valokki Jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Testiunet voivat kertoa epäonnistumisen pelosta, liian suurista vaatimuksista itsesi suhteen, mutta myös siitä, että koet, että sinua on kritisoitu.

Kun olit talossa sisällä testi sujui hyvin, talo voisi kuvata jotain yhteisöä yms.

Seuraavassa unessa olit talon ulkopuolella ja unessa oli nainen maassa, jota valovirtauksella hoidit ajatuksella; paha pitää polttaa pois, näin unessasi tapahtuikin. Ehkäpä tämä nainen kuvasi sinua ja itsessäsi olevaa jotain piirrettä, jota häpeät ja koet negatiiviseksi; pahaksi. Jonkinlaista sisäistä itsetutkiskelua ja ristiriitaa.
    Tässä unen osassa olit talon pihalla, voisi kuvata sosiaalista ympäristöä yms.

Sitten tulivat 3 miestä tarkistamaan energiasi laadun, miehet voisivat olla jotain auktoriteettejä, jotka määrittelevät ulkoapäin sääntöjä ja sitä että toimitaan sääntöjen puitteissa.
    Unessa pääsit testistä läpi, todettiin että kyseessä oli Pyhä Henki ja sinut kutsuttiin taloon eli yhteisöön sisälle.

Tässä ajatuksia unestasi, voit poimia tästä omaan elämääsi sopivia asioita.

3. Minä vainen Vierailija

Kiitos tulkinnastasi, se ei kuitenkaan avannut ymmärrystä unesta minulle.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri