P
Piia
Vieras
Jos poljet lapsen kanssa polkupyörällä niin istuuko lapsi istuimessa vai vaunussa?
Kypärä? Lapsella vai myös äidillä?
Kypärä? Lapsella vai myös äidillä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pimu:tä? istuimessa vai vaunussa?
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:Istuimessa ja kypärä on molemmilla. Viime kesänä jouduttiin sellaseen onnettomuuteen, että en tiedä miten olis käynyt lapselle ilman kypärää ja kunnollista turvaistuinta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja koppis:Istuimessa ja kypärä on molemmilla. Viime kesänä jouduttiin sellaseen onnettomuuteen, että en tiedä miten olis käynyt lapselle ilman kypärää ja kunnollista turvaistuinta![]()
kerro enemmän mitä tapahtui
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja koppis:Istuimessa ja kypärä on molemmilla. Viime kesänä jouduttiin sellaseen onnettomuuteen, että en tiedä miten olis käynyt lapselle ilman kypärää ja kunnollista turvaistuinta![]()
kerro enemmän mitä tapahtui
Ihan kesken hiljaisen ajon (luoja jos oliskin ollut kovempi vauhti) mulla katkesi pyörästä käsijarrun vaijeri, joka jäi pinnojen väliin sillä seurauksella että tuli äkkipysäys. Pyörä lensi ojaan lapsi mukanaan. Itse pääsin kyydistä silleen pois, että mulle ei käynyt juuri mitenkään. Pelästyin kovasti, kun lapsi oli ensin ihan hiljaa, mutta hän oli vain niin järkyttynyt. Onneksi pyörä kaatui heti kyljelleen, lapsi oli vielä niin pieni, että pään suojana oli sekä kypärä että osittain turvaistuimen reunaa. Toki tästäkin huolimatta pään alue varmasti jotenkin "heilahti", mutta mitään vakavaa ei onneksi tullut. Ainiin, lapsen jalat olivat myös asianmukaisesti kiinnitetyt istuimeen, ilman sitä olisi varmaan loukannut jalkansa.