Pyörrän sitten sanani *nolo*

Herkkis äiti

Jäsen
14.04.2006
435
0
16
Aikaisemmin päivällä sanoin päivän palstailun olevan ohi tältä päivältä, mutta tässä sitä taas ollaan.
Toisenkin sanomani joudun perumaan; en saanut nakattua pahaa mieltäni roskien ja turhien tavaroiden mukana. Oikeastaan päin vastoin, koska en saanut paljon mitään tehtyä. Niin että nyt olen taas vähän aikaa palstan vaivoina :ashamed:

muoks. oli jäänyt pari sanaa pois kiireessä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Herkkis äiti:
Aikaisemmin päivällä sanoin päivän palstailun olevan ohi, mutta tässä sitä taas ollaan.
Toisenkin sanomani joudun perumaan; en saanut nakattua pahaa mieltäni roskien ja turhien tavaroiden mukana. Oikeastaan päin vastoin, koska en saanut paljon mitään tehtyä. Niin että nyt olen taas vähän aikaa palstan vaivoina :ashamed:

Tästä saat ranen voimahalin :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Rane:
Alkuperäinen kirjoittaja Herkkis äiti:
Aikaisemmin päivällä sanoin päivän palstailun olevan ohi, mutta tässä sitä taas ollaan.

Tästä saat ranen voimahalin :hug:

Kiitos :flower:

En edes taas oikein ymmärrä tätä alakuloa, mistä se iski. Mutta eteenpäin on joka tapauksessa elävän mieli, eli eiköhän tämä taas tästä, pikku hiljaa.

Yhteistyössä