pystyisitkö syömään vaikka silmät kiinni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienenhetken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pienenhetken

Aktiivinen jäsen
11.09.2005
17 073
0
36
tuli tuossa vaan mieleen ku oon kauheen tarkka kaikesta syömisestäni,siis esim salaatti ei saa koskettaa yhtään perunoihin jne...

äsken tossa sitten söin ja oli kamalan hämärää,oli ihan pakko käydä laittaan valot päälle että pystyin syömään,oli nähtävä tarkkaan se mitä suuhuni pistin :ashamed: vaikka kyllähän mä nyt tiesin mitä söin,olinhan mä ite sen siihen lautaselle laittanu,mutta silti :D

onko muita yhtä omituisia? :whistle:
en varmasti pystyis esim syömään siniseksi värjättyä riisiä (jossain ohjelmassa joskus tehtiin sellanen testi että vaikuttaako näkö ruokahaluun)...

Alkuperäinen kirjoittaja kääk sua!:
mä tekisin sulle vauvan mössöä ja syöttäisin sen niiku heka helille! =)

toi on just pahinta,tollanen mössö ruoka :x en saata syödä sellasta mitä ei "voi" pureskella ja josta ei erota niitä kaikkia eri lajeja mitä siinä on :x en syö edes perunamuusia,tomaattikeitto on ainut oikeestaan mikä menee alas tollasesta "ei pureskeltavasta" :D

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Mä nyt voin syödä vaik minkä näköistä ruokaa, mutta en sellasist asioista mitä toiset on käyttänyt, en voi juoda samast mukist tai pullosta tai edes ottaa miehelt kahvilusikkaa, jolla se vaan sekoittaa kahvinsa. :ashamed:

no en minäkään! mutta mies voi,se monesti saattaa ottaa vaikka mun lusikan jos oon syöny vaikka jugurtin ja se ei vielä omaansa :o

enkä voi syödä lasten "jätteitä" :whistle:

Yhteistyössä