S
Siskon veljen vaimo
Vieras
Miehen sisko on usein meillä koneella ja mies aina tutkii sivuhistorian yms. että missä sisko oikein käynytkään. Ja usein, kun niitä osoitteita klikkaa niin tulee kaikkia treffisivustoja ja kerran läjähti ruutuun alastoman ukon kuva (sukukalleuksiaan siinä esitteli) . Lisäksi sisko käynyt vaikka millaisissa chateissa ja keskustelupalstoilla. Mies tästä pauhasi siskolleen, että meidän koneella käy tuollaisia katselemassa ja saatetaan voida yhdistää meihin jne. onko mahdollista?
Tuli sitten vaan mieleen, että keran kun yritin mennä oman paikkuntani chattiin suomi24:ssä, pääsy oli kielletty, koska muka meidän ip-osoitteesta oli tehty jotain chatin säännön vastaisia juttuja... Ja en minä ainakaan keksi mitä väärää minä olisin siellä tehnyt!? Ja mies ei sellaisissa käy. Tuli vaan mieleen hänen siskonsa...
Tuli sitten vaan mieleen, että keran kun yritin mennä oman paikkuntani chattiin suomi24:ssä, pääsy oli kielletty, koska muka meidän ip-osoitteesta oli tehty jotain chatin säännön vastaisia juttuja... Ja en minä ainakaan keksi mitä väärää minä olisin siellä tehnyt!? Ja mies ei sellaisissa käy. Tuli vaan mieleen hänen siskonsa...