Pyykinpesuohjelma "Säästö 60"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä kuuluu ihan mahtaviin kysymyksiin. Miten ajattelit meidän keksivän nimen perusteella tämän? Jos vaikka kertoisit avuksi edes pesukoneen mallin ja merkin, niin tiedon voisi jopa kuukkeloida.

Mutta usein tuossa voi olla syynä esim a) vähäisempi vesimäärä (liotusta enemmän), b) vähemmän linkousta tms (sähköä säästetään, aikaa kuluu enemmän ja pyykki siis liotuksella saadaan puhtaaksi eikä niinkään vaivaamalla).

Ja yleensähän noita suositaan, kun pyykkiä on vähemmän/vähemmän likaista ja niitä ei tartte pestä ihan maksimin mukaan.

Viimeksi muokattu:
mä en kanssa kässää meidän pesukoneessa kun siinä on eco ohjelma, mutta sitä eco ohjelmaa ei saa lyhyemmäksi kuin 2h2min..... mutta normipesulla saa itse määritellä pesun keston pyykin likaisuuden mukaan ja lyhin ohjelma on 45min.

mä en kanssa kässää meidän pesukoneessa kun siinä on eco ohjelma, mutta sitä eco ohjelmaa ei saa lyhyemmäksi kuin 2h2min..... mutta normipesulla saa itse määritellä pesun keston pyykin likaisuuden mukaan ja lyhin ohjelma on 45min.

Se perustuu juuri siihen liottamiseen, niin ei tarvitse pyörittää konetta niin paljon, jolloin säästyy sähköä.

Yhteistyössä