V vieras Vieras 17.08.2010 #26 Nolo kaveri!! Ja et tosiaankaan pyytänyt liikaa, kaverisi olisi voinut fiksuna ihmisenä ostaa teille uuden tai tarjota enemmän korvausta.
Nolo kaveri!! Ja et tosiaankaan pyytänyt liikaa, kaverisi olisi voinut fiksuna ihmisenä ostaa teille uuden tai tarjota enemmän korvausta.
M MorbidMama Aktiivinen jäsen 05.05.2007 17 832 1 36 17.08.2010 #27 Mä en koskaan lainaa vaan annan omaksi tai myyn pois...noi lainaamisjutut on vähän kinkkisiä juuri siksi jos jotaion sattuu.. :/
Mä en koskaan lainaa vaan annan omaksi tai myyn pois...noi lainaamisjutut on vähän kinkkisiä juuri siksi jos jotaion sattuu.. :/
A ap Vieras 17.08.2010 #28 Heh, toivottavasti muutkin ketjun lukeneet oppivat tästä esimerkistä, että ei KANNATA antaa mitään vauvatarvikkeita lainaan, jos itse niitä vielä tulevaisuudessa tarvitsee....
Heh, toivottavasti muutkin ketjun lukeneet oppivat tästä esimerkistä, että ei KANNATA antaa mitään vauvatarvikkeita lainaan, jos itse niitä vielä tulevaisuudessa tarvitsee....