quinny freestyle 3Xl-rattaat,kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Noora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Noora

Jäsen
25.05.2004
133
0
16

Olen aikeissa ostaa kyseiset rattaat 1, 5 vuotiaallemme, ja kaipailisin kokemuksia kyseisten rattaiden käyttäjiltä. Minkälaiset käyttää? Kannattaako hankkia? Saako istuimen makuuosaan, olen jostain saanut sen käsityksen ettei saisi.. Haittaakohan se menoa, tyttö nukkuu nykyisin useimmiten päikkärit sisällä. Entäpä rattaihin ostettava sadesuoja,kannattaako sellainen hankkia, vai voiko quinnyjen kanssa käyttää tavallista matkarattaiden sadesuojaa (nelipyöräisten rattaiden), quinnyjen oma suoja maksaa nimittäin 50,- Olen ajatellut tilata rattaat netistä(baby-sales-de.net) maksavat siellä 199,- + postikulut 49,- Eli tulevat huomattavasti halvemmaksi kuin suomesta ostettuna. Lisäksi ajattelin ostaa rattaihin lämpöpussin (50,-)

Toivottavasti joku viittisi vastailla ; )

Selkänojaa saa jonkin verran laskettua, ei täysin makuulle, mutta säätövaraa on. Takana on "remmi" semmoisella lukolla, portaattomasti ja helposti saa säädettyä tiettyyn rajaan saakka. Lapsi ei herää säädettäessä alaspäinm jos on siis nukahtanut.

Myöskin sadesuoja käy, muistaakseni meillä on cittarin lastentarvikeosastolta ostettu olikohan se matkarattaiden suoja, nelirenkaisten joka tapauksessa.

Meillä ollut käytössä reilusti alle vuoden ikäisestä, nyt on puolitoistavuotias, todella ollaan tykätty. Meillä ei varsinaisesti nukuta ulkona, mutta joskus on uni tullut rattaissa, ja käännetty on enempi makuulleen, hyvin on siinä uni silloin maittanut. Myös lämpöpussi meillä on joku muu versio, käy hyvin.

Ei oo mulla mitään negatiivista sanottavaa näistä rattaista.

Yhteistyössä