Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Moi Peppu :wave:
Kiitos hyvää kuuluu. Ulkona ollaan oltu yli 8 h tänään, ihana ilma B)
Mitäs sulle? =)
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mäkin haluun moikata Peppua :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:heippa peppuli!!![]()
kuuluu hyvää! olin tänään töissä, ja sitten vähän vieraita meillä ja vielä ehdittiin käydä kylässäkinihana sää!!! huomenna sitten lähden mun vanhempien luo likkojen kanssa, miehellä työputki päällä
jää nukkumaan..
mitäs teillä huomenna suunnitelmissa??
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Moi Peppu :wave:
Mitäs sulle? =)
no on kyllä ihana ilma.. =) mulla oli tosin töitä joten vasta tässä illemmalla oon siitä ihanasta ilmasta ehtiny nauttimaan.
Mutta hyvää kuuluu...kesää ootelessa.. tosi tytön mielestä pitäis jo olla ysky, koska sillon hän pääsee ISOJEn kerhoon... tosi iso onkin.. neuvolassa oltiin ma ja 95,5 ja 12,8.. =) :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Iso tyttö tosiaan
Mun pikkupoikani on 98-99 cm ja noin 17 kg![]()
Meilläkin odotellaan syksyä, Melike siirtyy päiväkodissa Menninkäisiin eli isojen puolelle =). Niksun piti siirtyä syksyllä Päivänsäteisiin eli pois taaperoryhmästä mutta johtajan kanssa juteltiin että ehkä kannattaa odottaa vuodenvaihteeseen kun poitsu täyttää 3 v. Paitsi jos taaperoryhmään jää pelkkiä vauvoja niin sitten Niksu saa siirtyä Päivänsäteisiin jo elokuussa. Puheen kehityksen kannalta olis kiva jos ryhmässä osattaisiin sanoa muutakin kuin äää, tätätä ja guu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mäkin haluun moikata Peppua :wave:
no moikka moi!! Kiva kun moikkaat.. en lähteny mussuketjuu laittaan ku kummiskin koht palsta sammuu. :ashamed: mitäs sulle tänään?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Moi Peppu :wave:
Mitäs sulle? =)
no on kyllä ihana ilma.. =) mulla oli tosin töitä joten vasta tässä illemmalla oon siitä ihanasta ilmasta ehtiny nauttimaan.
Mutta hyvää kuuluu...kesää ootelessa.. tosi tytön mielestä pitäis jo olla ysky, koska sillon hän pääsee ISOJEn kerhoon... tosi iso onkin.. neuvolassa oltiin ma ja 95,5 ja 12,8.. =) :saint:
oi kauheeta, hän on pikkuinen![]()
olisivat hyvä pari mun kuopuksen kanssa, kun hän on siis syntynyt 11/04 ja on 106-7cm ja n.19kg
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Moi Peppu :wave:
Mitäs sulle? =)
oi kauheeta, hän on pikkuinen![]()
olisivat hyvä pari mun kuopuksen kanssa, kun hän on siis syntynyt 11/04 ja on 106-7cm ja n.19kg
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Teillä muuten taitaa olla löytyny aika hyvä päiväkoti.. tai ainakin musta sun jutuista saa sen kuvan.![]()
Toi meidän vanhin tais painaa 17 kiloa ku meni kouluun =)Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Iso tyttö tosiaan
Meilläkin odotellaan syksyä, Melike siirtyy päiväkodissa Menninkäisiin eli isojen puolelle =). Niksun piti siirtyä syksyllä Päivänsäteisiin eli pois taaperoryhmästä mutta johtajan kanssa juteltiin että ehkä kannattaa odottaa vuodenvaihteeseen kun poitsu täyttää 3 v. Paitsi jos taaperoryhmään jää pelkkiä vauvoja niin sitten Niksu saa siirtyä Päivänsäteisiin jo elokuussa. Puheen kehityksen kannalta olis kiva jos ryhmässä osattaisiin sanoa muutakin kuin äää, tätätä ja guu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mäkin haluun moikata Peppua :wave:
no moikka moi!! Kiva kun moikkaat.. en lähteny mussuketjuu laittaan ku kummiskin koht palsta sammuu. :ashamed: mitäs sulle tänään?![]()
No meillä tuolla jo pieni päivämusutusketju oli.
Vietin päivän tuonne viiteen asti traktorissa ja ilmastoinnissa on jotain häikkä, siellä oli aikas lämmin. Nyt väsyttää...ja koska nyt väsyttää, niin aamulla pitää nousta :|
Mut toi maanmuokkaus on mun laji, saa vaan istua ajattelematta mitään ja silti tapahtuu kokoajan jotain ja kun peltolohkot on suht pieniä, se ei käy edes tylsäksi B)
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Iso tyttö tosiaan
Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Iso tyttö tosiaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Teillä muuten taitaa olla löytyny aika hyvä päiväkoti.. tai ainakin musta sun jutuista saa sen kuvan.![]()
Niksun päiväkoti on aivan loistava, eikä Melikenkään todellakaan huono ole. Ovat siis saman pk:n eri toimipisteissä. Oon tykännyt tosi paljon =). Kuten myös lapset.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:joo, onhan noi pitkiä, tai esikoinen pitkä ja tää kakkonen ihan huippupitkä.. en kehtaa viedä 4v neuvolaan marraskuussa, on varmaan 110senttinen silloin :ashamed: mut niin on äitikin, se taitaa olla ainut lohtu.. tai no, onneks linjat on sitten isiltä perityt ja pituus vaan äidiltä...
meillä päivän puheenaihe on ollu tuon esikoisen kaatuminen pyörällä kouluun mennessä torstaina.. ei muuta ku asvaltti-ihottumaa naamassa ja pikkurillistä koko nahka kuoriutunut, kun ajoi päin puuta! mut kun isänsä on sitä mieltä, että lapsille nyt sattuu ja se on ihan normaalia, niin kai se saa jatkossakin pyöräillä sinne kouluun...