r-kioski ja huono palvelu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paha mieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paha mieli

Vieras
meidän yhdellä r-kioskilla työskentelee nainen, joka on sitruunan nielleen oloinen AINA.Ei tervehdi,eikä oikeastaan muutenkaan puhu mitään.Sen kyllä sitten äreästi mainitsee, kun rahaa tahtoo kassalla.Kuitenkin itse tämän asiakkaana ollut jo monet kerrat ja eilen viimeksi,seurasin sivummalla hänen törkeää palvelua vanhalle miehelle. Seuraavaksi lapseni 4v tahtoi itse maksaa ostoksen ja säälitti oikein, kun myyjä nyrpeänä "jaahas" ja otti tiskille lapsen ostoksen.Ei voinut antaa sitä hänelle käteen,ei hymyäkään antanut ja lapsi jäi ihmeissään siihen seisomaan, kunnes tajusin ojentaa ylhäältä(tiskiltä)hänen ostoksensa. Minua niin alkoi tämä käytös ärsyttämään ja mietin, miten tuollaisesta ihmisestä voisi tehdä valituksen? En tiedä hänen nimeään.

Tuollaisille ihmisille on kaikista parasta olla aivan yliystävällinen! Seuraavaksi kun menet tervehdit oikein kovaan ääneen ja iloisesti ja menet oikein katsomaan silmiin, kiität ja ole hyvät -oiiiiiiiiiikein iloisesti ja ystävällisesti.
Niin mä teen aina *sädekehähymiö tähän*

Mutta oikeasti tee valitus, ei lapsille voi olla tuollainen kurppa... kyllä ne tietää, kun kuvailet ulkonäköä ja kellonaikaa milloin kävit!

Kannattaa tehdä valitus tuollaisista. Tosin noin käyttäytyvät yleensä 50-vuotiaat rouvashenkilöt, jotka ovat vain ison eläkkeen takia parfyymejä myymässä. Siis heillä on varaa olla epäystävällisiä, kun talot on maksettu, mies maksaa kaiken, ja oma palkka on vain shoppailurahaa.

Heitä ei heilauta suuntaan tai toiseen mikään valitus ja usein ovat vielä suhteilla töissä.

Minä aina tullessani kauppaa,kioskiin yms. tervehdin ja aina poistuessani kiitän ja sanon näkemiin.
Myös lapselleni olen tämän opettanut. Teki todella pahaa lapsen puolesta, koska hän ei edes tiskille ylettynyt, mutta kuinka tärkeää tämä maksaminen hänelle oli.
Tämä myyjä joka kerta astuessani kioskille on aivan äkäisen oloinen.Koskaan häneltä hymyä en ole saanut ja hän saattaa jopa tuijottaa vihaisesti, jos katselen vuokrattavia filmejä.Juuri eilen, kun kioskilla katselin näitä lapseni kanssa, hän tuli laittamaan tyhjiä koteloita viereeni ja "paiskoi"niitä hyllylle turhautuneena.Miksi olla töissä paikassa, jos ei ole yhtään asiakaspalvelija tai muuten ottaa se työ päähän.

Yleensä en arvostele ihmisiä ulkonäön perusteella, mutta...
Tämä myyjä on erittäin huono ihoinen,hiukan rasvoittunut tukkakin, huulipunaa kyllä naamassa on, mutta suorastaan tämä muistuttaa alkoholistia.
Kuitenkin ikää hänellä ei varmaan ole kuin alle 35v.

olin rovaniemen ärrällä etsin rahojani ja välissä pyysin tarkastamaan keno voittoa ei ollut etsin 40 e kauan ja myyjä näytti kummalta sitten lähdin ja muistin että ne oli keno kuitin välissä tiedän sen naisen inhoavan minua nuoruus ajalta ja ei sovi alalle kuin sika lehmän anukseen eli ei käy.mitä teen myyjä pölli 40e ja ei voittoa katoin netistä niin oli 0.50 santin voitto se halus musta eroon KOMMENTOIKAA MITÄ TEEN kauppias on upea en haluaisi olla hänelle ilkeä t.susisasha

Yhteistyössä