r-testien luotettavuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cuni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cuni

Vieras
Kyselisin raskaustestien luotettavuudesta. Mulla on kp 30/28 menossa ja viimeksi tänä aamuna tein testin apteekista saatavalla aconin early detection testillä. Negaa näytti. Ei olla varsinaisesti yritetty vauvaa, lähinnä tulee jos on tullakseen meiningillä. Koskaan en ole edes luullut tuntevani raskausoireita eikä minulla ole juurikaan oireita edes menkkojen alkaessa. Siksi ihmettelen, kun mulla alkoi jo viikko sitten selkeät oireet: menkkamaisia kipuja, jomotusta, lämmöt koholla, nännit selvästi turvonneet. Menkkoja ei vaan kuulu. Voinko silti olla raskaana, vaikka testi näytti negaa vai voiko näin vahvat oireet tulla itsestään? Eikö tuo pieni lämpö viittaa kuitenkin raskauteen?Testin pitäisi olla tosi herkkä, onko kellään kokemuksia? Tää odottaminen on vaan niin tuskaista! Ens viikolla lähden reissuunkin ja haluaisin tietää tilanteen.

Kannattaa varmaan uusia testi muutaman päivän päästä. Tuttavani testasi muistaakseni kolmesti parin päivän väliajoin ennen kuin tuli positiivinen tulos. Ja siis aloitti testailun sitten kun menkat oli myöhässä.

Yhteistyössä