Raaka nainen surmasi julmasti viattoman suden

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sepe"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sepe"

Vieras
joka yritti vain syödä lampaan nälkäänsä.

Susi hy

"Susi hyökkäsi - venäläisnainen tappoi kirveellä

Susi puri Maksudovaa käteen ja sääreen.
Julkaistu: 13.11.2012 19:11

56-vuotias Aishat Maksudova oli joutua suden suuhun, kun petoeläin hyökkäsi naisen kimppuun tämän kotipihalla Venäjän Kaukasuksella.
Susi oli ilmeisestikin Maksudovan lampaiden perässä, kun Maksudova havaitsi suden.

Susi ennätti purra Maksudovaa sääreen ja käteen ennen kuin Maksudova heilautti kirvestään.

Päähän osuneet kirvesiskut tappoivat suden hetkessä ja Maksudova pääsi sairaalaan hoidattamaan vammojaan."

No eihän sitä nyt toisten ruokaa sovi viedä. Pitäs mummelille hommata mutka ens kertaa ajatellen, niin ei tulis haavereita.

Onhan tuo koko tilanne johtunut täysin Maksudovan väliinpitämättömyydestä lampaitaan kohtaan, kun on ne jättänyt susien armoille. Tuntuu täällä Suomessa olevan joillakin tuon kaltainen ajatus näistä tapauksista, joissa susi on koiran päälle käynyt, vaikka sitten omalla pihalla. Eikä koiran kanssa saa metsästäjä mennä metsään ainakaan enää hämärällä/pimeällä, kun selvästi silloin on kyseessä metsästys tapahtuma, mikään muu ei ole edes mahdollista.

Alkuperäinen kirjoittaja Heiootsäottanulääkkees;27527536:
Haha ihan oikein sudelle. Vaaaaaai, onko oikein että sudet tappaa monia perheen RAKKAITA koiria kuin se, että yksi piru vähempi???

Mieluummin koirat kuin susi. Ruokaa se vain hakee.

Minun isäni tappoi 80-luvun lopulla nälkiintyneen suden puron jontkaan keloseipäällä. Susi kiersi viikon päivät talvella koirien häkkejä ja talon nurkkia ennen kuin poikkeuslupa suden tappamiseen saatiin. Susi kuitenkin pääsi passirenkaasta läpi ja isä joka hiihti perässä ilmam asetta jallitti sutta 20 km pitkin korpea ennen kuin susi hyytyi pudottuaan heikosta jäästä läpi. Isä nappasi kelonseipään ja tappoi suden.

Että sellainen metsästys reissu... Luonnonsuojelijat meinasivat tulla puhelimella läpi isän korvaan jonkin aikaa ja taisipa olla juttua näissä iltapäivälehdissäkin etusivulla kissan kokoisin kirjaimin :D Meitä oli kuitenkin neljä lasta talossa ja oli vain ajan kysymys, että susi olisi alkanut liikkua pihassa päivällä.

Alkuperäinen kirjoittaja osataan sitä Suomessakin;27527624:
Minun isäni tappoi 80-luvun lopulla nälkiintyneen suden puron jontkaan keloseipäällä. Susi kiersi viikon päivät talvella koirien häkkejä ja talon nurkkia ennen kuin poikkeuslupa suden tappamiseen saatiin. Susi kuitenkin pääsi passirenkaasta läpi ja isä joka hiihti perässä ilmam asetta jallitti sutta 20 km pitkin korpea ennen kuin susi hyytyi pudottuaan heikosta jäästä läpi. Isä nappasi kelonseipään ja tappoi suden.

Että sellainen metsästys reissu... Luonnonsuojelijat meinasivat tulla puhelimella läpi isän korvaan jonkin aikaa ja taisipa olla juttua näissä iltapäivälehdissäkin etusivulla kissan kokoisin kirjaimin :D Meitä oli kuitenkin neljä lasta talossa ja oli vain ajan kysymys, että susi olisi alkanut liikkua pihassa päivällä.

Mieluummin pari äpärää suden suihin kuin että sairas kusipää isäsi kiusaa hukkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja osataan sitä Suomessakin;27527624:

Fiksu äijä kun lähti susijahtiin ilman asetta...

[QUOTE="Jepajee";27527653]Mieluummin pari äpärää suden suihin kuin että sairas kusipää isäsi kiusaa hukkaa.[/QUOTE]

Hyvä heitto, mutta äpärän merkitys sulla on vähän hukassa... :D Sinusta olisi ollut parempi, että susi olisi kuollut nälkään vähitellen kituen? Kysymyksessä oli siis nälkiintynyt susi jo silloin kun se alkoi kertämään öisin talojen ympärillä. Luulen, että pari iskua päähän keloseipäällä oli sudelle armeliaampi loppu kuin nälkäkuolema.

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27527835:
Mulla on facekaverina yksi ilmeisen susivastainen ihminen, joka linkittelee sinne kaiken maailman provo-kuvia. Aikuinen ihminen. Alkaa pikkuhijaa ärsyttää.

Mä annan ton perusteella itsestäni varmaan myös joilleki kuvan et olisin susivastainen. Todellisuudessa en sitä ole.

Mä pystyn piilottamaan FBssä sellaset tekstit ja linkit jotka ei mua kiinnosta :)

Alkuperäinen kirjoittaja osataan sitä Suomessakin;27527916:
Hyvä heitto, mutta äpärän merkitys sulla on vähän hukassa... :D Sinusta olisi ollut parempi, että susi olisi kuollut nälkään vähitellen kituen? Kysymyksessä oli siis nälkiintynyt susi jo silloin kun se alkoi kertämään öisin talojen ympärillä. Luulen, että pari iskua päähän keloseipäällä oli sudelle armeliaampi loppu kuin nälkäkuolema.

Ei vaan olis ollu parempi että susi olisi syönyt pari äpärää. Ei olisi sudella enää ollut nälkä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;27527915:
Fiksu äijä kun lähti susijahtiin ilman asetta...

Isä oli ainut mies, joka hiihti metsäsuksilla metrisessä hangessa suden perässä kohti passirengasta.. Ei siinä enää kaipaa ylimääräistä painoa ja asetta selkäänsä kun oletus on, että susi ammutaan passiin. Ja sitten kun isä tajusi, että passirengas jäi taakse ja susi menee sadan metrin päässä edellä pois päin asujaimistosta nii arveli saatella vähän kauemmaksi, ettei heti ole takaisin pihassa. Sudelta oli vikatikki siinä vaiheessa hypätä juoksemaan leveään puron uomaan matalampaan lumeen.. Ei jää kestänytkään painoa.

[QUOTE="Jep";27527963]Ei vaan olis ollu parempi että susi olisi syönyt pari äpärää. Ei olisi sudella enää ollut nälkä.[/QUOTE]

No mistäs me pari äpärää oltaisiin löydetty siihen hätään? Meistä seuraavaksi lähimmät naapurit asui lähemmäs 30 km:n päässä eikä siinäkään talossa äpäriä ollut.. :/

Minua ei haittais ollenkaan, vaikka susi söis näitä hysteerisiä sudenvihaajia muutamat kappaleet. Mutta toiveajatteluahan se on, susi kiertää ihmisen kaukaa.
(Paitsi, jos joku paskakasa on tappanut sen lauman, ja se hakeutuu yksin etsimään ruokaa ihmisten ilmoille).

Yhteistyössä