Hae Anna.fi-sivustolta

Raha unessa

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä kumma uni, 22.09.2005.

1. kumma uni Vierailija

Rahaunesta on varmaan kysytty tällä foorumilla ennenkin, mutta kerta vielä:
    Unessa minulla oli iso kolikko, kuin vanha nikkelimarkka, mutta sen pinta oli molemmin puolin sileä. Katselin sitä kädessäni peilistä ja sitten nielaisin sen ""turvaan"". Hetken päästä alkoi oksettaa ja suusta pursui valkoista puuron näköistä oksennusta. Raha kuitenkin pysyi sisällä, ja tunsin kuinka se oli jäänyt jumiin ruokatorveen.

2. Nukkumaija Vierailija

Raha voi kuvastaa taloudellisia asioita ja raha-asioita todellisuudessasi. Se voi myös kuvastaa jotakin arvokasta asiaa elämässäsi, kuten ihmissuhdetta, mielenkiintoista työmahdollisuutta tms.
    Pahoinvointi ja sairaus kuvastaa henkistä ja fyysistä pahoinvointia ja voi liittyä tunnetason traumaan, koitat ehkä ""oksentaa"" jotakin pois systeemistäsi.
    Peili voi kuvastaa itsetutkiskelua.
    Oletko todellisuudessa kenties koittanut suojella jotakin kynsin hampain, rahaa, ihmissuhdetta, työtä tms? Tämä on kuitenkin vaatinut veronsa ja saanut sinut voimaan todella pahoin. Oletko kuluttavassa työssä tai ihmissuhteessa? Oksentaminen on voimakas symboli jota ei pidä sivuuttaa. (joskus sen voi myös yhdistää aborttiin) Pidä huolta itsestäsi!

3. kumma uni Vierailija

Heti loksahti paikoilleen. Yritän todellakin -oksentaa- ulos mielestäni neljän vuoden takaista ihmissuhdetta, josta jäi pysyvä kipu ja nykyistä työpaikkaa ongelmineen, esimiehen mielenterveysongelmia ja siitä johtuvia työpaikkakiusaamisia. On vaikeaa katsoa vieressä, kun ei pysty tämän enempään.

Olen monesti ajatellut miten traumaattinen vaihe viime vuodet ovat olleet, ja miten paljon se on muuttanut minua ihmisenä.

Ja kolikoita olen nähnyt ennenkin unissa, mutta en koskaan leimaamatonta.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri