Rahaa kadonnut tililtä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eilen oli 8,80 tilillä,saatiin lainaksi 30e eli rahaa oli 38,80.Käytiin tankkaamassa 38,01 maksoi.Nyt tilin saldo näyttää että tili on miinuksella 37,20!!!Miten voi olla??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meillä on electron että pitäisi heti näkyä siellä katevarauksissa.

no sitte on kyllä oudompi juttu.. pankkikorttien kans ku saattaa mennä muutamia päiviä. etkö pääse kattoon tilitietoja..?

Oon kattonut tilitietoja,ei siellä näy mitään muuta kuin se tankkaus ja se 30 euron laina.En tajua mihin se raha on voinut mennä.

Ei tänään näy tilillä 30e laittoa, jos se on eilen esim verkkopankin kautta tehty. Näkyikö oikeasti tuo saldo 38.80 pankkitilillä?

Tai sitten sulla on ollut varauksia, jotka ovat lähteneet pois.

Saitteko sen 30e lainaa käteisenä? :D
Vitsi vitsi. Mistä pankista siirretty ja näkyikö se tilillä ennen kuin tankkasitte?
Kaikilla huoltiksilla ei ole ihan niitä moderneimpia maksukortinlukijoita...

Alkuperäinen kirjoittaja eeve:
Jos oot käyttänyt elektronia niin tiliä ei pitäisi pystyä ylittämään..

Sitähän minäkin ajattelin!!Kun siellä oli varmasti 38,80 rahaa,ja tankkaus oli 38,01,niin mun laskuopin mukaan ei voi mennä 37,20 miinukselle!

Sitähän minäkin ajattelin!!Kun siellä oli varmasti 38,80 rahaa,ja tankkaus oli 38,01,niin mun laskuopin mukaan ei voi mennä 37,20 miinukselle!

No sitten otat viimeisimmän tiliotteen ja rupeat sen avulla vertailemaan verkkopankin tiliotetta ja laskemaan mihin olet rahaa pistänyt.

No sitten otat viimeisimmän tiliotteen ja rupeat sen avulla vertailemaan verkkopankin tiliotetta ja laskemaan mihin olet rahaa pistänyt.

Yhteistyössä