Rahaa tuli...Mistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja quattromam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

quattromam

Jäsen
26.05.2007
200
0
16
Mun veli soitti yöllä ja kerto et sen tiliile oli ilmestyny 22000egeä rahaa!!!Ja semmoselle "vanhalle" tilille jota ei oo käyttäny vuosikausiin.Siä tilillä oli ennen 75snt ja nyt vähä kasvo korkoa???Oli soittanu pankkiin ja ne ei osannu sanoa et mistä rahat oli tullu.Eikö ne muka näe?Ja saako mun veli pitää ne rahat?Taidan tykätä isoveljestäni vähän enemmän hetken aikaa..... :saint: :saint:

Juu en minäkään rupeais tuhlaamaan jos tietäisin ettei rahat mulle kuulu..
Kyllä se varmaan selviää piakkoin mistä rahat on peräisin. Ilmoitahan täälläkin sitten-kiinnostaa muakin tietää:)

Isoveikka lupas ens viikon odottaa et jos ei selviä et mistä rahat on tullu nii sit ottaa ne.Kyseli multa et tekeekö rikoksen jos ottaa?Mun mielestä tekee,ei oo sen omia.Sitä mä ihmettelen et ne ei muka pankis nähny mistä rahat oli tullu...Ja noin hiton paljon.

Jos ne on vahingossa joku laittanu sille, tekee tietääkseni rikoksen jos ottaa ne itelleen. Käske sen mennä pankkiin ja kysyä uudestaan. Pakkohan siellä on jotain olla siirtäjän nimen kohdalla.

Takuuvarmaa on,että niitä ei kannata käyttää. Mulle tuli joskus vuosia sitten muutama tuhat markkaa tilille. Pankki ei muka aluksi osannut sanoa, mistä oli tullut. Kävin pari kertaa tivaamassa asiaa, jonkun tili oli jostain syystä tullut väärälle eli mun tilille. Siirsivät sitten rahat tililtä oikealle omistajalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Jennie:
Takuuvarmaa on,että niitä ei kannata käyttää. Mulle tuli joskus vuosia sitten muutama tuhat markkaa tilille. Pankki ei muka aluksi osannut sanoa, mistä oli tullut. Kävin pari kertaa tivaamassa asiaa, jonkun tili oli jostain syystä tullut väärälle eli mun tilille. Siirsivät sitten rahat tililtä oikealle omistajalle.

se on minun mielestä pankkisalaisuus silloin kun ne rahat ei sinulle kuulu.

Yhteistyössä