Hae Anna.fi-sivustolta

Rahastaminen

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä money talks, 17.02.2011.

1. Minulle on Vierailija

kaksi eri näkijää kertonut esim. otanko kaikki lapseni vastaan. Oli suuri mahdollisuus että väsyn ensimmäisen jälkeen totaalisesti. Kertoivat syynkin. Oli mahdollista ellei jopa todennäköistä, kuten sanoivat, että en olisi ottanut seuraavia vastaan. Silloin elämäni olisi ollut toisenlaista.
    Toinen sanoi jopa etten ota kuin yhden vastaan juuri siitä syystä jonka kertoi. Toinen sanoi että kannattaisi ottaa sillä seuraavia ei seuraa se joka vie voimani ensimmäisen kohdalla.

Toinen kertoi laajemminkin mitkä asiat tapahtuvat varmasti ja mitkä ovat taitekohtia joissa voin valita kahden tai useamman valinnan välillä. Kertoi myös mihin kukin valinta suurinpiirtein johtaa.

Kumpikin olisi nähnyt eksaktistikin mutta kun elämä on elämistä varten ja katsominen vie voimia, sen tiedän itsekin, niin en lähtenyt eksaktia kyselemäänkään. Suurinpiirtein riitti, osasinhan itse päätellä esim lapsiasian kun tilanteet olivat ajankohtaisia (otin ne kaikki vastaan).
    Näistä on kyllä vuosikymmeniä aikaa joten olivat vanhan ajan näkijöitä. En ole nykyisissä enää törmännyt tällaisiin. Viime vuosina on mielnkiinnosta tullut muutaman kerran kokeiltua.

2. 'wink' Vierailija

Mitä tarkoitat "lasten vastaan ottamisella"?

3. Moni Vierailija

Kirjoitat hyvin ja pitkälti siten, kuin minäkin ajattelen.

On näkijöitä, jotka näkevät. Hienosti sanottu, että "elämä on elämistä varten" eikä kaikkea nähtyä voi ottaa vastaan, ei kaikkia lapsiakaan, kun elämäntilanteet muuttuvat. Vaikka kuinka sielut ovat päättäneet tulla maan päälle tähän ja siihen perheeseen, niin elämä maan päällä on niin vaikeaa, ettei kaikkea voi toteuttaa. Ei tietysti muitakaan asioita voi toteutta, kuin lapsen tuloa.

Kaikki ei tapahdu, niin kuin näkijät näkevät, koska niiin paljon väliintulevaa tapahtuu; mielenliikkeitä, työttömyyttä, masennusta, taloudellisia ongelmia ja muuta. Mielestäni kaikki on liikkeessä, kuten nimimerkki Minulle on kertoo tulkitsee.

4. Näkee. Eksaktisti näkee!

Kaikilla on mahdollisuus tehdä valintoja, ihmisellä on sittenkin vapaa tahto, vaikka näkijä näkee miten se tulee menemään. Nämä kaksi eivät sulje toisiaan pois.

5. Moni Vierailija

ja sen lisäksi näen. Kysyjät ovat monen monituista kertaa tehneet muita valintoja, kuin mitä henkimaailma on ehdottanut.

Joten olen kanssasi täysin samaa mieltä nimimerkki mietin sanamerkitystä!

Mihin ihmiset ylipäätään tarvitsevat näkijöitä, kun he tietävät itsekin. Kaiken!

6. Täällä toinen Vierailija

joka on päättänyt samoin :) Muutenkin olen samaa mieltä kanssasi.

7. Minulle on Vierailija

Näin juuri itse koen, että hyvä näkijä voi nähdä eksaktisti jos haluaa ja jaksaa. Myös esimerkkini pointti oli siinä ettei vapaa tahto ja näkeminen sulje toisiaan pois.

8. Työtön yh Vierailija

Ootteko Täällä toinen ja Yksi auttaja myös hesalaisia. mulla ei ole rahaa näkijöille, mutta jos ilmaiseksi, niin ottaisin mielellän katselmuksen.

9. Itse en kyllä ole tuossa samaa mieltä. Henkimaailma ei käske/ehdottele ihmistä valitsemaan mitään. Henkimaailma ei puuttunut Hitlerinkään valintoihin, koska HItlerillä oli vapaa tahto valita tekonsa. Ihmisen tehtävä täällä on tehdä omat valintansa. Näkijä, siis se oikea näkijä, näkee minkä valinnan ihminen tekee. Siis sen lopullisen valinnan. Siksi hänelle ei tarvitse mennä valittamaan, että näit väärin.

Niin juuri. tuohon näkijöiden tarvitsemiseen. Harvemmin niitä oikeasti edes tarvitaan. Ne tilanteet, joissa oikeasti tarvitaan, ovat niin harvassa, että näkijän työstä ei ole kokopäiväpestiksi.

10. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 907
    Juu, ei ainakaan käske asiallinen henkimaailma. Ehdotella toki voi mun mielestä, mut ihmiselle jää se valinta. Ehdottelu ja käsky on eri asia. Joo ja hyvältä kuulostaa mun korvaan myös se, että oikea näkijä näkee lopullisen valinnan. Vaikka jossain joskus on ollut kirjoituksia hyviäkin sen puolesta miksei nää vaan vaihtohtoiset ratkaisut ja ihminen lopulta ratkaisee mitä tekee, mut jospa tässäkin on vaan se taito. Toiset on taitavampia näkijöitä kuin toiset.

11. Minulle on Vierailija

No sitä, kun kuulee että on saamassa lapsen niin sen joko vastaanottaa tai ei. Voi myös abortoitua.

12. Sivaltaja* Vierailija

Olen jostakin lukenut/ymmärtänyt, että Suomessa ennustuspalvelut kuuluisivat viihdepalvelujen piiriin. Eli ennustuspalveluita voitaisiin verrata seksipuhelinpalveluihin.

Tästä herää kysymys, että miksi kukaan ylipäätään kysyy näkijältä mitään? Jokainenhan voi itse keksiä vaikka kuinka paljon olettamuksia siitä, mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Miksi ihmeessä maksaa jollekulle toiselle siitä, että hän näitä olettamuksia keksii?

Koko ennustaminen on minun mielestäni paradoksaalista. Jos joku kertoo minulle, että minä kuolen huomenna, niin vaikuttaako se, että tiedän/luulen kuolevani käyttäytymiseeni niin paljon, että käyttäytymiseni takia kuolen tai en kuole? Miten tieto/luulo tulevaisuudesta vaikuttaa itse tulevaisuuteen? Jos näkijä kertoo minulle, että kuolen huomenna auto-onnettomuudessa, ja ennustuksen kuulemisen jälkeen en astu asunnostani seuraavana päivänä ulos, enkä kuole auto-onnettomuudessa, niin tarkoittaako se sitä, että näkijä oli väärässä? Olisinko kuollut jos en olisi ennustusta kuullut?

Minulle kelpaava ennustus olisi sellainen, että ennustaja kirjoittaisi paperille, mitä minulle tulee jonakin tarkkana päivämäääränä tapahtumaan. Tämä paperi suljettaisiin kirjekuoreen, ja kuoren saisin avata vasta tuon kyseisen päivän jälkeen. Näin en tietäisi/luulisi etukäteen mitä minulle tulee tapahtumaan, joten en pystyisi itse vaikuttamaan tapahtumiin.

13. tinkabout Vierailija

Samoin voi miettiä kun lukuisat ihmiset ovat saaneet täysin uuden elämän elämäntapoja muuttamalla ja ilman rahanmenoa.

14. Stella B Kulkija Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tässä toimii se ikivanha tosiasia:
    se mitä ihminen elämässään tarvitsee, ei läheskään aina ole se mitä hän haluaa.

Tämä pätee niin henkimaailman ohjeiden suhteen kuin sen itse tietämisenkin. Jos todella pystyy olemaan rehellinen itselleen ja kuulemaan mitä sanotaan, ei tarvitse ainoatakaan näkijää tai opastajaa.

Mutta suurin osa ei pysty. Ei pysty myöskään kuulemaan sitä opastajaa, jos tämä kertoo jotakin sellaista, joka ei sovi omiin odotuksiin ja haluihin. Tehdään kuitenkin sen oman halun mukaan pysähtymättä miettimään mitä opastaja oikeasti kertoi, mikä välitetty sanoma on. Siinä on yksi syy siihen miksi oppaisiin petytään.

Samasta syystä ihmiset lyövät päätä seinään ja pettyvät elämäänsä. Kuuntelemisen ja kuulemisen taito on hukassa, vaikka se on kallisarvoisimpia taitoja mitä ihmisellä on.

15. Moni Vierailija

Kiitos!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri