Rahat loppu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mereette
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mereette

Uusi jäsen
15.11.2013
2
0
1
Jouduin työttömäksi. Olen yh.
Ja nöyrryin hakemaan toimeentulotukea, kotiin tuli lappu, missä käskettiin toimittamaan tiliotteet. Olin lisännyt ne hakemukseen. He pahoittelivat virhettä. Rahat tulee kuulemma keskiviikkona.
Mulla on 10e tilillä!! Miten tästä ostaa vaippoja ja ruokaa?? Ei ole KETÄÄN jolta lainata, äiti iski luurin korvaan. Mitä mä teen? Diakonille sain aja kahden viikon päähän!

Olisko sulla pakastimessa hätäväraksi jotain, josta valmistaa ruokaa? Kaapissa jauhoja, säilykkeitä?

Vaipoista en osaa sanoa... Minkä ikäinen lapsi? Voisiko olla päivisin ilman vaippaa, laittaisit vaipan vain ulos ja unille?

No jos asut lähellä voin vaippapaketin ostaa niin saat tuon 10e käyttää ruokaan. Ostat kilon perunoita, tarjouslihaa, hernesoppaaja maitoa. Toivottavasti sulla on kaapissa esim pastaa, pakastimessa marjoja jne niin pärjäät kyllä.

Eiköhän aina jotain myytävää löydy, kun kyseessä on kuitenkin vain pari päivää joka pitäisi pärjätä. Lasten tai omia vaatteita, leluja tms. sopivalla hinnalla faceen tai toriin niin kyllä ne nopeasti uuden kodin yleensä löytävät.

Varmasti on jotaiin myytävää! Koruja, astioita, telkkari, leegoja,,ihan jokaisella on jotain. Yks ystävä myi just pesukoneen ja siirty käyttään pyykkitupaa. Toinen myi läjän leegoja kun ei kukaan läytä ja sai 100e! Facen kirpparit on tosi nopeita,,

Yhteistyössä