rahoittavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
sain paniikkioireisiin opamox 15mg. ne ei auta! voiko syynä olla runsas ylipainoni? painan yli 100kg. eikös lääkkeet lasketa sairaaloissakin painon mukaan?

kerroin tästä lääkärilleni niin hän vaan hymähti et kyl ne toimii vaikka mulle ne on kuin karkkia rouskisi.

Alkuperäinen kirjoittaja jj:
ootko pitkään ja montako kerralla jne käyttänyt?

no ihan ekat sain jo vuosi sitten. toki alussa 2x15mg toimi. sitten oli puolen vuoden tauko kun en niitä tarvinnut ja hups, ei enää toiminut. en tunne MITÄÄN, en oikeesti mitään. töissä olen aivan pulassa kun on asiakas tapaamisia. joo, voisin ottaa toki useamman pilsun mut se sotii mun periaatteita vastaan.

myönnän, kerran kokeilin ja vasta 4 15mg pilleriä toimi.... :( olenko siis vaan liian lihava?

Paino ei vaikuta pillereiden tehoon. Minä olen esim alipainoinen ja joudun syömään enempi kuin keskimäärin että tehoaa. Kysy lääkäriltä vaihtaisiko nopeampi vaikutteiseen diapamiin.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Paino ei vaikuta pillereiden tehoon. Minä olen esim alipainoinen ja joudun syömään enempi kuin keskimäärin että tehoaa. Kysy lääkäriltä vaihtaisiko nopeampi vaikutteiseen diapamiin.

mulla kokeiltiin joskus pameja. niistä sain hetkellisen "humahduksen"... siis tuntui n. 10min ajan että olen pienessä humalassa ja sit se oli siinä.

Miten olis joku muunlainen lääkitys, joillain masennuslääkkeillähän hoidetaan myös paniikkihäiriötä tuloksellisesti. Toisekseen olen ymmärtänyt, että monet tarvitsevat psykoterapiaa parantuakseen.

Ei painolla ole tekemistä tuon asian kanssa, mutta toleranssisi voi olla noussut ja siksi tarvitsisit isompia annoksia. Kannattaisi vielä puhua lääkärin kanssa, että onko ylipäänsä toi Opamox se järkevin lääke pidemmän päälle vaivasi hoitoon.