Raivostuttaa ystävän POIKAvauvan yritys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suru

Vieras
Tiedän, kuulostaa hölmöltä, mutta en vaan enää yksinkertaisesti jaksa ja pakko päästä avautumaan! Ystäväni, 4 tytön äiti on jo pitkään "tehnyt" poikavauvaa, tarkemmin sanottuna joka lapsesta on poikaa ollut tekemässä ja nyt taas pitkä yritys takana. Mistään muusta hän ei puhu kun tulevasta poikavauvasta. Pahalta tämä tuntuu minusta siksi, koska omaa pientä tyttövauvaani en saanut pitää :( kuoli vajaa vuosi sitten ja tämä ystävän kiittämättömyys omista terveistä tyttäristä tuntuu joskus niin pahalta että tullessani kotiin ystävältäni saatan purskahtaa itkuun.

Toki ystävä oli surullinen ja osaa ottava lapseni kuoltua, mutta ensimmäisellä tapaamisellamme tyttöni menetyksen jälkeen puhuimme tai siis hän puhui yllättäen poikavauvan tekemisesta omia tyttöjään vähätellen. Häne pettymyksensä on niin ilmeinen että pelkään että tytötkin sen vaistoaa, koska esim kaupungilla hän kadehtii poikalasten vanhempia ja ihailee jokaista vastaantulevaa pikkupoikaa rattaissa, usein tyttöjensä nähden.

Hän todellakin myöntää pettymyksensä, koska olisi kuulemma vain halunnut kaksi lasta, mutta nyt "joutui tekemään noin monta, eikä tahdo niidenkään kanssa jaksaa. Etäisyyden ottaminen ystävään on ollut mulle ainoa vaihtoehto, ihan jo sen takia ettei kunnioita mun suruaikaa ja suurta menetystä mitenkään.

Kiitos kun sain kertoa. Ei vittuilua

Otan osaa suureen suruun. Meillä tyttö nyt 2v, ja melkein hänet synnytyksessä menettäneenä voin vain kuvitella miltä sinusta tuntuu... Toivottavasti ystäväsi oppii arvostamaan suurta onnea joka hänelle suotu.

varmaan sanoisin aika suoraan jo jotain...kivantuntuista varmaan niistä tytöistä:(Meillä kun on kaksi poikaa niin kuopus 8 v.tuli yks päivä mun luo ja kysyi yhtäkkiä että oisitteko halunneet musta tytön??

Olin ihan että :o koskaan ollut mitään puhetta,toinen oli jotenkin pienessä päässä miettinyt asiaa :heart:

mun ystävä neljän pojan jälkeen yrittää tyttöä ja mä en jaksa sen höpötyksysiä sillä on kamala pakko miellesaada tyttö. ja pari raskautta toitottanu tää on tyttö varmasti kun kaikki ihan erinlaista kun ennen mut poikia lykkää

Ihan järkyttävää tuollainen, että pitää saada jotain tiettyä sukupuolta. Eräs kahden tytön äiti, ystäväni, katsoi poikaani ku tiedustelin häneltä, vieläkö meinaavat lisää lapsia. Inhoten tosiaan katsoi rakasta pikkuista poikaani ja sanoi, että voisin tehdä jos olisi heti varmaa että se on myös tyttö. Tuollaisia poikia ei haluaisi.

Ei hirveenä olla oltu enää tekemisissä..

Voimia aloittajalle! :flower:

Ja vielä piti sanoa että ystävä yritti houkutella muakin mukaan pojan yritykseen "että saatas ne vaikka samaan aikaan" Ilmoitin kyllä että sitten kun joskus olen valmis vauvaa hankkimaan niin sukupuoli on viimeisin asia jota mietin.

Ei voi sanoa muuta kuin että en ymmärrä.. Kamalaa ja itsekästä touhua ystävälläsi. Sääli hänen lapsiaan, millaisiahan heistä mahtaa tulla, toivottavasti ei hyväksikäytettyjä, kun saavat mallin, että mies on naista parempi.

Kyllä mä toivoin koko raskausajan, että tyttö tulisi ja jos multa kysyttiin, että tiedänkö kumpi, niin tokasin, että paras olla tyttö. No loppuvaiheessa tuli sellainen tunne, että poika se kumminkin on ja poikahan sieltä syntyi. Pakko myöntää, että aluksi olin hieman pettynyt, mutta ihanahan tuo poikakin on.

Aluksi olin sitä mieltä, että yksi saa riittää, mutta nyt on tullut sellainen tunne, että pitäisikö sittenkin yrittää toista, jos se vaikka olisi tyttö. No jos toinen tehdään ja se on myös poika, niin kolmatta en kyllä enää yritä.
Niin ja se on otettava mikä tulee, mutta kyllähän sitä aina voi haaveilla. Kyllä noi lapset silti ovat ihan yhtä rakkaita oli ne sitten poikia tai tyttöjä.

Mie voin lisätä, että aivan kaikki ihmiset jotka minua vähänkin tuntee, tietää että haluaisin tyttären vielä joskus.. Haaveissa on viisi lasta, toivoisin neljää poikaa ja yhtä tyttöä, jos saisin itse sen päättää. Nyt minulla on kolme maailman suloisinta poikaa ruskeine nappisilmineen ja rakastan heitä kyllä todella paljon, vaikka edelleenkin toivon seuraavasta kahdesta (jos niitä vielä kaksi tulee) lapsesta toisesta poikaa ja toisesta tyttöä. Voi kuulostaa vähän oudolta, mutta niin se vaan on.. Enkä yhtään osaa sanoa mistä moinen "toive" tulee. Mies meillä toivoo parillista määrää molempia sukupuolia.

Ikinä en voisi alkaa puhumaan puhumalla pelkästään vauvojen sukupuolitoiveista esim. lapsettomuudesta vahvasti kärsivän tuttavapariskunnan kanssa tai vaikkapa lapsensa juuri menettäneen ihmisen kanssa. Siksipä muutenkin pidän tuon haaveen suht hiljaisena. Mutta kuten sanoin aluksi, kaikki jotka minua vähänkin tuntee ja tietää, niin ne tietää miksi sen tyttären vielä joskus tahtoisin--

Onhan näitä paljonkin. Yleensä se on vaan äideille pakkomielle saada tyttö. Näitä on lähipiirissäni todella monta, varsinkin pojan jälkeen. Myönnän itsekin toivoneeni pojan jälkeen tyttöä ja olenkin tytöstä todella onnellinen, tietysti myös rakkaasta pojastani :heart: Kukaan ei voi vaikuttaa siihen kumpi sieltä tulee, joten luulisi olevan onnellinen saamistaan lapsista.

Alkuperäinen kirjoittaja tiuku:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Ohoh, ompas melkoinen kaveri, varsinkin jos noin puhuu, tietäen sinun surusi ja menetyksesi. Kuulostaa aika pinnalliselle ihmiselle. :/
Oletko käynyt jo ultrassa??

Olen käynyt ultrassa kyllä.
Olihan kaikki hyvin.

Joo oli kaikki hyvin. Mullahan vuoteli verta ja veren sekaista vuotoa reilun viikon ajan silloin joulun tuntumassa. Mutta siis kaikki hyvin.. Ja pieniä liikkeitäkin tuntuu..Seuraava ultra 1,5 vkon päästä.

Ohoh, ompas melkoinen kaveri, varsinkin jos noin puhuu, tietäen sinun surusi ja menetyksesi. Kuulostaa aika pinnalliselle ihmiselle. :/
Oletko käynyt jo ultrassa??

Olen käynyt ultrassa kyllä.
Olihan kaikki hyvin.

Joo oli kaikki hyvin. Mullahan vuoteli verta ja veren sekaista vuotoa reilun viikon ajan silloin joulun tuntumassa. Mutta siis kaikki hyvin.. Ja pieniä liikkeitäkin tuntuu..Seuraava ultra 1,5 vkon päästä.
No kiva..ai sulla onkin se jo niin pitkällä että liikketkin tuntuu.

Yhteistyössä