Raivostuttavaa ku flunssa pukkaa oikeesti päälle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Borkku

Vieras
ja miks hitossa just nyt ku huomenna mä en haluu olla töistä pois ku pitäis pitää pieni palaveri lähimpien työtovereiden kesken määrätyistä tavoista hoitaa juttuja ja siitä en tod. halua olla pois.

mullakin olis muutama sananen sanottavaa seuraavasta työvuorolistasta :kieh:

eikö ylimääräisen vapaapäivän pitäis vähentää tuntimäärää? mulla 15min vähemmän työaikaa, kun normaalisti. kuuden tunnin mittaisista päivistä on tehty 8h päiviä :kieh: ja nimenomaan halusin lyhentää työpäivän pituutta ekaluokkalaisen vuoksi

Alkuperäinen kirjoittaja Miu Mau:
mullakin olis muutama sananen sanottavaa seuraavasta työvuorolistasta :kieh:

eikö ylimääräisen vapaapäivän pitäis vähentää tuntimäärää? mulla 15min vähemmän työaikaa, kun normaalisti. kuuden tunnin mittaisista päivistä on tehty 8h päiviä :kieh: ja nimenomaan halusin lyhentää työpäivän pituutta ekaluokkalaisen vuoksi

Jos niille ei oo menny jakeluun et sä et haluu jakaa sen ylimääräsen vapaan tunteja kuitenka muille päiville vaan olisit vaan pitäny sen vapaana. Olisko se ollu joku lomapäivä vaiko ihan palkaton?

Vai tarkotiks et sulla on ollu pitämättä yks ylimääränen vapaa ja olisit pitäny sen monessa erässä eri päiville jaettuna?

siis joulupyhistä tulevia ylimääräisiä ne jakaa jo ensi listalla. edellisissä listoissa oon tehnyt niitä 6h päiviä...
ei vaan oikein onnistu tällä hetkellä nuo pitkät iltavuorot, kun poika väsynyt koulussa, kun yöunet jää vähiin. eikä se kiva oo päiväkotiinkaan raahata kuopusta klo 6.15
esikko ei varmaan edes itekseen herää herätyskelloon.

Alkuperäinen kirjoittaja Miu Mau:
siis joulupyhistä tulevia ylimääräisiä ne jakaa jo ensi listalla. edellisissä listoissa oon tehnyt niitä 6h päiviä...
ei vaan oikein onnistu tällä hetkellä nuo pitkät iltavuorot, kun poika väsynyt koulussa, kun yöunet jää vähiin. eikä se kiva oo päiväkotiinkaan raahata kuopusta klo 6.15
esikko ei varmaan edes itekseen herää herätyskelloon.

No voihan

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Pitää huomisiltana vähän kuumalla juomalla yrittää korjata...

Ei kauheesti uskalla ku olis koiranäyttely sit taas la aamusta jollon pitää olla rattikuosissa

No me lähdetään antamaan ryssälle mettää niin ei tarvitse ajaa autolla. Ja voihan sitä ottaa termariin lääkettä mukaan.... :whistle:

Pitää huomisiltana vähän kuumalla juomalla yrittää korjata...

Ei kauheesti uskalla ku olis koiranäyttely sit taas la aamusta jollon pitää olla rattikuosissa

No me lähdetään antamaan ryssälle mettää niin ei tarvitse ajaa autolla. Ja voihan sitä ottaa termariin lääkettä mukaan.... :whistle:

Mä tarttisin siis vaan kuskin :D vaan mitäs mahtais arvostelutuomari sanoa koiran esittäjän kunnosta kehässä :D

Mä tarttisin siis vaan kuskin :D vaan mitäs mahtais arvostelutuomari sanoa koiran esittäjän kunnosta kehässä :D

Ottaist pari tasoittavaa aamusta niin ei se tuomari huomaisi mitään! :laugh:

Mitähän sönkötystä sitä mahtais suusta ulos tulla ku se jotain koirasta kysyis :D

Mitähän sönkötystä sitä mahtais suusta ulos tulla ku se jotain koirasta kysyis :D

Äääh! Pari sidukkaa vaan lisää itsevarmuutta! Selvinpäin sitä saattaa jännittää ja alkaa sönköttämään.

Mä oon kerran ollu silleen sievissä PK kokeissa koiran kans ja se riitti. Oli meinaan ihan raastavaa painaa mettäjälkeä tuhottoman pitkästi koiran kans ja olla muka niin skarppi ku vaan :D

Yhteistyössä